Fandom

WarrWikia

Łowca Czarownic

238stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Łowcy Czarownic są jednymi z zagorzałych wyznawców Kościoła Sigmara. Zakon ten założył Wolfgart Krieger, mianowany przez samego Sigmara na mistrza zakonu w -30 roku. Pierwszorzędnym celem zakonu było tępienie wszelakiej magii. Dopiero Magnus Pobożny zreformował cel zakonu z tępienia magii na tępienie działań magicznych powiązanych z Chaosem.

Witchhunter.jpg

Elitarny Łowca Czarownic

Wolfgart jest również założycielem zakonu Srebrnego Młota, później przemianowanego na Święty Zakon Templariuszy Sigmara.

Na jego cześć nazwę stolicy Ostlandu przemianowano na Wolfenburg. Przemianowanie stolicy miało miejsce w 1682 roku, kiedy Wielki Teogonista Siebold II publicznie oznajmia zadania Zakonu, którymi była Obrona Imperium przed siłami Chaosu, Demonami, Herezją przeciw Kościołowi Sigmara i wszelaką magią. Był to pierwszy raz, kiedy obywatele Imperium zostali poinformowani o zadaniach któregokolwiek zakonu czy samego Kościoła Sigmara, który swoje działania utrzymywał w tajemnicy.

Wielka Świątynia

Główna siedziba Zakonu Łowców Czarownic znajduje się w Altdorfie. Jest to Wielka Świątynia Sigmara (Nie mylić z wielką katedrą Sigmara znajdującą się w pobliżu). Wielka Świątynia zostałą zbudowana w 1220 roku i jest domem wielu Łowców. To tam odbywają się treningi nowicjuszy i kształcenie ich na przyszłych Łowców Czarownic.

Kluczowe Teksty

Łowcy Czarownic uczą się przede wszystkim na starych księgach. Do tych najważniejszych zalicza się:

  • Podręcznik Łowców Czarownic- mała czarna książka, w której są opisane wszystkie rzeczy o, których powinien wiedzieć przyszły łowca. Napisana przez Kaspera vol Liebenstein'a.
  • Zasady i Posągi aut. Heironymus Black- przedstawione są w niej wszystie zasady, które Łowca Czarownic musi przestrzegać.
  • Eliksiry, mikstury i okłady
  • Życie Sigmara
  • "Liber Chaotica" aut. Richter Kleiss
  • Pokój dla Potępionych aut. Burkhard- napisana z dużą ilością szczegółów dotyczących ujarzmienia nieumarłych.

Hierarchia

W podręczniku Liebenstein'a opisana jest również Hierarchia zakonu. Hierarchia dzieli się na;

  • Lorda Protektora oraz Wielkiego Mistrza,
  • Najwyższą Radę- 12 Rycerzy wewnętrznego kręgu,
  • Szambelana.
  • Dowódców Łowców Czarownic,
  • Łowców Czarownic,
  • Kapłanów,
  • Głównego Bibliotekarza oraz personel literacki,
  • Robotników i Rzemieślników,
  • Trenerów
  • Retinue- złożone z wyznawców Sigmara, biczowników i fanatyków.

Stopnie

- Kapitan - dowódca oddziału

- Templariusz/łowca czarownic

- Nowicjusz

Więcej w Fandom

Losowa wiki