FANDOM

Opis

Zakon Łowców Sigmara to stosunkowo nowy twór zajmujący się tępieniem wszelkich przejawów Chaosu w okolicach i wewnątrz lasu Drakwald.Zakon został stworzony na krótko przed zakończeniem Burzy Chaosu, niedługo potem zatwierdzony i wpisany do rejestru zakonów rycerskich. Nadrzędnym celem nowego zakonu była ochrona odbudowujących się po wojnie miast i ich mieszkańców, oraz niszczenie pozostałości po armii Archaona wokół Drakwaldu. Jerik Wildon- ekspercki łowca i zwiadowca będący jednocześnie ogromnym patriotą i przede wszystkim fanatycznym wręcz wrogiem Chaosu, założył zakon ze szlachetnych pobudek chcąc chronić swoich rodaków od sług mrocznych Bóstw. Zarówno ci pierwsi jak i następni członkowie zakonu do perfekcji opanowują sztukę łowów i bezszelestnego poruszania się w lesie a także walki na takich terenach. Rycerze zazwyczaj są wzywani przez zarządców do obrony miast podczas ważnych przedsięwzięć czy świąt lub do ochrony karawan kupieckich oraz mostów. Oczywiście jak każdy inny zakon są w każdej chwili gotowi by odpowiedzieć na wezwanie do kampanii wojennej by wspierać wojska Imperatora, każdy jednak wie że Łowcy prowadzą własną wojnę z całym mrokiem zamieszkującym Drakwald. Ich ideą jest zniszczenie wszelkiego Chaosu zanim ten ponownie zbierze się w wielką armię i zaleje Imperium. Dzięki nim mieszkańcy Middenladu i Hochlandu mogą spać spokojnie nie martwiąc się o własne życie.

Uzbrojenie i działanie

Hunter of Sigmar.jpg

Łowcy Sigmara to bardzo oryginalny zakon mocno odróżniający się od innych rycerskich kapituł zarówno w uzbrojeniu jak i sposobie działania. Podczas walki odziani są zazwyczaj w mocne, ciężkie kolczugi a wrażliwe części ciała osłaniają elementami pancerza płytowego. Podczas walki czy to w lesie na trakcie czy na prawdziwym polu bitwy, Łowcy Sigmara używają prostych i zabójczo skutecznych obosiecznych toporów, jedno lub dwuręcznych. Rycerze tego zakonu rzadko korzystają z koni podczas walki, gdyż w ich naturze leży walka w lesie lub prowadzenie nagłych ataków spośród drzew gdzie wierzchowce są zbędne, nie zmienia to jednak faktu że Łowcy bardzo dobrze radzą sobie w siodle i potrafią przeprowadzać potężne szarże co jednak zdarza się naprawdę rzadko.Rycerze tej kapituły do perfekcji opanowali walkę ze zwierzoludzmi i do starcia z nimi są wysyłani podczas bitew z większymi armiami Chaosu gdzie nie walczą "pod sobą" a dowodzeni są przez generałów Imperium. Łowcy Sigmara mocno odbiegają od pozostałych zakonów jeżeli mieć tu na myśli sposób bycia i działania na rzecz swojej kapituły. To ludzie którzy większość swojego czasu spędzają poza zamkami i częściej niż w lśniących pancerzach można ich spotkać utytłanych błotem i cuchnących "zapachami prawdziwej Imperialnej wsi". Do swoich siedzib wracają tylko wtedy kiedy ich ekwipunek jest bardzo zniszczony bądź ponieśli znaczne straty. Takie działania sprawiają że łowcy Sigmara pomimo iż oficjalnie uznani przez Imperatora i uwielbiani przez ludzi których chronią są wyśmiewani przez zakony z bogatszą i dłuższą historią.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki