Fandom

WarrWikia

Altdorf

238stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Warhammer - Empire - Altdorf Map 3.jpg
Altdorf plan miasta.gif
Map-Altdorf-Region-Color1.jpg
Empire altdorf emperorpalac (1).jpg

Altdorf jest stolicą Imperium osadzoną na siedmiu większych i wielu mniejszych wyspach na rzekach Reik i Talabec , dzięki czemu jest dogodnym ośrodkiem handlu. Jest największym miastem jest tu siedziba dworu Imperatora, który pełni podwójną rolę władcy Imperium i Księcia - Elektora Reiklandu. Altdorf jest również siedzibą Kolegiów Magii szkolących imperialnych czarodziejów(jedynych którym oficjalnie i zgodnie z prawem wolno używać magii). Aby móc stworzyć w Altdorfie Kolegia Magii Teclis wraz z dwoma innymi Elfimi Magami (Yrtle i Finreir) magicznie zmienili oni rozłożenie ulic w mieście aby pomieścić w nim nowe bydynki (Kolegia Magii) skutkiem ubocznym tej magii stało się stale zmieniające się położenia ulic w mieście co uniemożliwia stwożenia stałego i jednego planu miasta. Niewątpliwie utrudnia to mieszkańcom poruszanie się po mieście ale szczególnie obcym przybywającym tu szczególnie po raz pierwszy. Mieści się tu także Wielka Świątynia Sigmara(główna) oraz słynna Imperialna Akademia Inżynierii.

Altdorf1.jpg
Altdorf01.jpg

Więcej z Fandomu

Losowa wiki