FANDOM

Warhammer - Empire - Altdorf Map 3
Altdorf plan miasta
Map-Altdorf-Region-Color1
Empire altdorf emperorpalac (1)

Altdorf jest stolicą Imperium osadzoną na siedmiu większych i wielu mniejszych wyspach na rzekach Reik i Talabec, dzięki czemu jest dogodnym ośrodkiem handlu. Jest największym miastem Reiklandu i znajduje się tu siedziba Dworu Imperatora, który pełni podwójną rolę władcy Imperium i Księcia - Elektora Reiklandu. Altdorf jest również siedzibą Kolegiów Magii szkolących imperialnych czarodziejów (jedynych, którym oficjalnie i zgodnie z prawem wolno używać magii). Aby móc stworzyć w Altdorfie Kolegia Magii Teclis wraz z dwoma innymi Elfimi Magami (Yrtle i Finreir) magicznie zmienili rozłożenie ulic w mieście aby pomieścić w nim nowe budynki (Kolegia Magii) skutkiem ubocznym tej magii jest stale zmieniające się położenia ulic w mieście, co uniemożliwia stworzenia stałego i jednego planu miasta. Niewątpliwie utrudnia to mieszkańcom poruszanie się po mieście ale szczególnie obcym przybywającym tu szczególnie po raz pierwszy. Mieści się tu także Wielka Świątynia Sigmara (główna) oraz słynna Imperialna Akademia Inżynierii.

Altdorf1
Altdorf01