Fandom

WarrWikia

Athel Loren

243strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Ay.jpg

Sam las

At.jpg

Athel Loren na tle Starego Świata

Tajemniczy las znajdujący w Starym Świecie na południowy-wschód od Bretoni. Zamieszkują go najróżniejsze leśne stworzenia i potwory, jest też domem Leśnych Elfów. Co do długouchych las nie zawsze był im przychylny, zmieniło się to podczas Wojny o Brodę kiedy to krasnoludy aby dostać się do pozycji Leśnych zaczęły wyrąbywać sobie drogę do nich przez las. Jednak co zapuścili się głębiej byli rozstrzeliwani przez łuczników. Wtedy właśnie zarówno Las jak i Elfy zrozumiały, że aby przetrwać muszą zacząć współpracować. Jednakże nie wszystkie stworzenia zamieszkujące Athel Loren to zaakceptowały i wciąż są zagrożeniem.

Mieszkańcy Athel Loren :

Drzewiec : jest to istota człekokształtna przypominająca chodzące drzewo.

Jednorożec : wygląda jak wspaniały biały rumak ze spiralnym rogiem na czole, który jest jego główną bronią.

Jastrząb Bojowy : wyglądają jak zwykłe jastrzębie ale są wielokrotnie większe.

Driada : to niezwykle piękne i niebezpieczne duchy drzew.

Opis Krainy:

W obrębie Athel Loren, krajobraz zmienia się, z jednej części lasu na drugą. Las ciągnie się od równin Bretonii do pogórzy Gór Szarych, a dwie wielkie rzeki biegną przez leśne królestwo. W niektórych miejscach ziemia jest twarda i skalista, w innych miejscach jest bagnista. Na południu ciągną się ogromne polany, gdzie trawy dorównują wysokością drzewom. Niektóre obszary, wyróżniają się, specyficznymi gatunkami drzew.

Nauka leśnych elfów opowiada o kilkunastu polanach w obrębie lasu, każda posiada własną, charakterystyczną właściwość. Niektóre polany zostały zasiedlone przez specyficzne plemiona, inne polany są podzielone. Nomadyczne plemiona mogą poszukiwać podobnych typów polan, gdy wędrują poprzez las. Rozmaite polany opisane są poniżej:

Polana Króla: Ta ogromna i budząca grozę polana, otoczona jest przez wielkie dęby. To święte miejsce, przenikane przez potężną magię lasu. W sąsiedztwie polany rośnie Dąb Wieków, gdzie zazwyczaj przebywają król i królowa.

Jesionowe Gaje: Jesionowe Gaje prawdopodobnie można odnaleźć wzdłuż brzegów rzek, płynących przez las. Jesiony używane są do wytwarzania włóczni, służących do polowań. Gaje gęstych jesionów 'kształtowane są śpiewem' w skomplikowane mieszkania.

Łąki: Łąki znajdują się głównie na południu lasu, a zamieszkuje je plemię Equos. Obszerne polany są domem elfich rumaków. Można tam czasami zobaczyć jednorożca.

Sosnowe Polany: Na pogórzu Gór Szarych, pomiędzy wysokimi szczytami i graniami wietrzejących skał, można odnaleźć sosny. Elfy stworzyły, z korzeni drzew i stalagmitów, wiele mieszkań, na kształt podziemnych sal. Sosnowa żywica używana jest do wielu rzeczy, od wina do magicznych napojów, a nawet do usztywniania włosów. Okolica jest zamieszkana przez wiele dzikich zwierząt włączając olbrzymie orły i jastrzębie bojowe, których niektóre elfy używają do patrolowania lasu oraz w czasach wojny.

Cisowe Gaje: Cis jest wspaniałym drzewem do wytwarzania łuków. Z powodu swego długiego wieku, drzewa wysysają magiczną energię z serca lasu, tworząc cisy, poszukiwane potem przez magów. Ród Cisów zawiera wiele nomadycznych plemion i wędrujących magów, przemieszczających się od jednej do drugiej cisowej polany.

Bukowe Polany: Łagodne wzgórza w centralnym regionie Lasu Loren pokryte są bardzo starymi bukami. Gałęzie tych drzew, 'kształtowane były śpiewem' i splatane w galerie i pomieszczenia. Pnie są jak ogromne sale, tak, że wędrowiec mógłby podróżować obok, nie wiedząc, że w pobliżu mieszka elfi lud. Jedyną rzeczą, której wędrowiec mógłby być świadom, to uroczych odgłosów elfiego śmiechu i śpiewu, dochodzących do niego z każdej strony, jednak konkretnie nie wiadomo skąd.

Dzikie Wrzosowiska: Las Loren otoczony jest, przez otwarte tereny wrzosowisk i zagajników. Tu i tam, można odnaleźć stojące kamienie, naznaczone rzeźbionymi i malowanymi wzorami. Zbudowane zostały, do oznaczenia zewnętrznych granic królestwa, oraz umieszczono na nich ochronne zaklęcia, by stały na straży lasu.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki