FANDOM

Ay

Mapa Athel Loren

At

Athel Loren na tle Starego Świata

Athel Loren jest dużym lasem leżącym pomiędzy ziemiami Imperium i Bretonii, przy zachodnich zboczach Gór Szarych . To właśnie to miejsce, przed wiekami, elfy z Ulthuanu wybrały na założenie nowego domu, przyjmując nazwę leśnych elfów. Athel Loren jest rządzone przez Oriona i Ariel, dwóch potężnych elfów, w których ciałach zamieszkują bóstwa oddane różnym aspektom natury. Mówi się, że przekazują oni wolę samego lasu. Ariel reprezentuje ten spokojny i delikatny aspekt natury, a Orion ten drapieżny i nieprzewidywalny. 

Cały las jest przesiąknięta magią, co jest dość niezwykłe. Mówi się, że czas płynie tam w zupełnie inny sposób. Jeśli będziemy tam przebywali kilka godzin, to po wyjściu może okazać się, że w rzeczywistości minęło zaledwie parę minut. Czasami zdarza się też proces odwrotny - po odczekaniu paru minut mijają całe wieki. 

Leśne duchy - drzewce, driady, i tak dalej - są powszechnie spotykane w Athel Loren, a gdy leśne elfy idą na wojnę, by bronić granic swego domu, walczą one u ich boku. Obcy rzadko zapuszczają się w dzikie ostępy Athel Loren, a bretońscy chłopi trzymają się od lasu z daleka, z obawy przed czyhającymi w nim niebezpieczeństwami.