FANDOM

Opis

Bek

Małe spokojne miasteczko Bek znajdujące się w środkowej części Talabeklandu to siedziba bogatego szlachcica imieniem Josef Von Behring. Żyjące z handlu cennym drewnem i suszonymi rybami, Bek to również ważna przystań na rzece Talabek i bezpieczne miejsce dla ludzi podróżujących ową rzeką. Kiedy zaczęła się wojna i armie Talebeklandu wyruszyły na północ miasteczko zostało pozbawione obrony i kilka razy zostało najechane czy to przez zwierzoludzi czy pospolitych bandytów, jednak dzięki odwadze mieszkańców wrogów za każdym razem udało się odeprzeć. Kiedy wojna na północy zakończyła się klęską Kisleva i armii Ostlandu do Bek zaczęli tłumie zjeżdżać Ostlandzcy uchodźcy, po pewnym czasie było ich tak wiele że przewyższali liczebnie mieszkańców miasteczka, i to kilkukrotnie! Jak można się było tego spodziewać taki stan rzeczy niechybnie doprowadził do starć między mieszkańcami i uchodźcami.

Josef Von Behring od najwcześniejszej pory był zwolennikiem dziedzictwa władzy w Talebeklandzie przez ród Feuerbachów kiedy to poprzedni Hrabia Elektor tej prowincji Helmut Feuerbach zaginął podczas wojennej zawieruchy i po tygodniach poszukiwań wygodnie uznano go za zabitego. W zamian za wsparcie oczekiwał od Feuerbachów wsparcia w konflikcie mieszkańców Bek z Ostlandzkimi uchodźcami, członkowie rodu wysłali do miasteczka oddział gwardii który szybko poradził sobie z problemem zaprowadzając porządek na ulicach. Mówi się jednak że Feuerbachowie wyślą jeszcze kilka kontyngentów do Bek w celu bezpiecznego przeprowadzenia uchodźców z powrotem do Ostlandu gdzie mieli zacząć nowe życie.

Metryczka

Mieszkańcy Ludzie,Talabeklandczycy
Typ osady Miasteczko
Lokacja Stary Świat, Imperium, Talabekland
Populacja 750
Przywódca Josef Von Behring
Produkcja Drewno, ryby

Więcej z Fandomu

Losowa wiki