FANDOM

Wstęp

Życie w Imperium nie jest łatwe, wojna to w tej krainie codzienność a znój codziennego,marnego życia jego mieszkańców jest nie do zniesienia. Najazdy orków, wampirów czy chaosu odcisnęły tak głębokie piętno na tej krainie że nic dziwnego iż tak wielu jej mieszkańców straciło zmysły i oddało się ślepej walce ze wszelkim złem szukając zbawienia w śmierci. Takimi ludźmi są biczownicy, to szaleńcy owładnięci żądzą mordu na wszelkich przejawach chaosu, takich obłąkańców pod swoje skrzydła przyjmuje kościół Sigmara i przemienia ich w zajadłych fanatyków którzy stracili wszelką nadzieję na to że uda się uratować Stary Świat.

Wygląd

8de3cb8a1801328ea4eb2acf5b993b32.jpg
Ceba0e2bdec1e48b754a15f8124d56eb--dark-fantasy-fantasy-art.jpg

Biczownicy są zarówno żałośni jak i przerażający. Widok obdartych, niemal nagich ludzi miotających się i sączących pianę z ust, wykrzykujących niezrozumiałe frazesy o nieuchronności i zagładzie, potrafi zarówno odebrać ducha słabym jak i rozbawić potężnych. Poza podartymi łachmanami biczownicy "przyozdabiają" swoje ciało innymi dziwnymi przedmiotami, jedni bezpośrednio w ciało wbijają sobie gwoździe i zawieszają na nich kazania i spisane pesymistyczne wizje, inni zakładają sobie na głowy coś w rodzaju kagańca lub zaciskają na głowie na wysokości oczu żelazną obręcz, jeszcze inni wieszają sobie u szyi kule na łańcuchu bądź czaszki, często również zaszywają sobie usta. Oddziały takich szaleńców tworzą głównie mężczyźni i to ich tak oszpeconych najczęściej można spotkać podczas bitwy lub ich podróży przez Imperium, nie oznacza to jednak że nie istnieją biczowniczki, kobiety sprowadzone do takiej desperacji tracą (podobnie jak mężczyźni) kontakt z rzeczywistością, zrzucają więc z siebie ubrania i z nagimi piersiami i pasami cnoty zamiast majtek walczą by odnaleźć ukojenie w śmierci.

Walka

Żeby dowiedzieć się jak walczą biczownicy wystarczy na nich popatrzeć, to niezorganizowana hołota polegająca na swojej fanatycznej wierze i. O ich życie nie dbają zarówno generałowie jak i oni sami co sprawia że są idealnym mięsem armatnim i żywą tarczą zbierającą na siebie strzały i ciosy przeciwnika. Nie oznacza to jednak że są bezużyteczni, ich zapiekła nienawiść do wszystkiego co ma związek z chaosem sprawia że potrafią powalić wielu wrogów, mawia się że nawet berserkerzy Khorna nie są tak przepełnieni furą i chęcią mordu choć są to raczej słowa bez pokrycia. Tak czy owak biczownicy to mimo wszystko siła z którą wrogowie Imperium muszą się liczyć, nikt bowiem inny jak doprowadzeni do obłędu fanatycy może równać się z nimi okrucieństwem. Kiedy rzucają się w wir walki nic nie jest w stanie ich przerazić, bowiem ich pewność że koniec i tak nadejdzie jest zbyt silny by myśleli co dziele się tu i teraz ich zadaniem jest po prostu wyrzynanie jak największej liczby sług chaosu w ramach pokuty za ich grzechy na tym świecie.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki