Fandom

WarrWikia

Bragni

238stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarz1 Udostępnij
Bragni.jpg

Krasnoludzki Bóg Zabójców

Opis: Bragni jest młodszym bratem Grungniego, który wyruszył na poszukiwanie śmierci jako Zabójca Trolli, po tym jak przez niechlujność jego pracy zawalił się tunel i zginęło kilku Krasnoludów. Długo walczyłby otrzymać honorową śmierć, w zamian, za co został nagrodzony „boskością”. Jest on przodkiem wszystkich Zabójców Krasnoludzkich.

Przedstawiany jest jako silny i muskularny Krasnolud z długą brodą i postawionymi w czub włosami, kolor włosów zależy od tego, kto wznosi do niego modły: Zabójcy Trolli uważają, że włosy są koloru pomarańczowego, Zabójcy Gigantów uważają, iż są koloru pomarańczowego lub czarnego, Zabójcy Smoków twierdzą, że włosy są koloru Zielonego, lub w paski. Nosi on koszulkę kolczą jako jedyną ochronę, ma naszyjnik zrobiony z zębów istot, które zabił i dzierży wielki obosieczny topór bojowy. Nosi różnoraką biżuterię, ma złote łańcuchy od nosa do ucha i wiele innych ozdób, poza oczywiście sławnymi tatuażami.

Charakter: Neutralny, Krasnolud

Symbol: Głównym symbolem Bragniego jest obosieczny topór. Symbolem jest również Run stworzony z połączenia dwóch Krasnoludzkich runów, pierwszy to Run Śmierci (Dreng), a drugi to Run Honoru, Więzi (Baraz). Nieliczni klerycy Bragniego noszą czarne szaty z wyszytym pomarańczowym symbolem obosiecznego topora, lub z Runem Bragniego w tym samym kolorze. Noszą również złotą miniaturę topora na łańcuszku.

Zasięg Wiary: Bragni jest wyznawany na całym świecie przez Krasnoludzkich Zabójców.

Świątynie: świątynie istnieją tylko wtedy, jeśli zostaną wzniesione przez kapłanów Bragniego, jedna istnieje w Karaz-a-Karak (tam jest wszystko!!!) I w Karak-Azgal, o innych wiadomo tylko tyle, że są w górach. Są one budowane w kształcie trójkąta-stylizowanego obrazu ostrza, Bragniego.

Przyjaciele i Wrogowie: Kult Bragniego jest w dobrych stosunkach z innymi kultami Krasnoludzkiego panteonu, a głównie z jego starszym bratem Grungnim. Ma mało do czynienia z bogami innych ras, pewna uraza jest znana pomiędzy Bragnim i Elfim bogiem Tancerzy Wojny Adamnanem-Na-Brionhanem. Kult jest wrogo nastawiony do wszystkich wrogów Krasnoludzkiej rasy, ale to chyba normalne.

Święte dni: Bragni ma dwa święte dni, nazwane, Hexentag, i Geheimnistag. Podczas tych dni Bogowie Ciemności i ich sługusy są bardzo aktywni. (He he). Raczej częściej Klerycy Bragniego jak i Zabójcy, polują na nienaturalne istoty wywodzące się z chaosu, jak i na inne istoty, które wchodzą im w drogę.

Wymogi Kultu: Kult Bragniego przyjmuje tylko Zabójców Krasnoludzkich jak: Zabójcy Troli, Gigantów i Smoków.

Zasady: Wszyscy nowicjusze, Klerycy i wyznawcy Bragniego muszą przestrzegać następujących zasad.

· Zawsze uleczać Krasnoludy, które próbują odbić stracone Krasnoludzkie Twierdze.

· Zawsze walczyć z Chaosem nawet kosztem życia, zawsze i w każdej jego formie.

· Zabijać wszelkie napotkane Krasnoludy Chaosu.

· Trzymać broń w czystości.

· Przestrzegać danego słowa honoru.

· Nigdy nie używać broni strzeleckiej w trakcie misji w poszukiwaniu honorowej śmierci (tyczy się Zabójcy).

· Nigdy nie poddawać się Goblinoidom.

Zasady Kultu Bragniego stały się swoistym modelem Kodeksu Honorowego Krasnoludzkich Zabójców, nawet te nie podążające ścieżką wiary Bragniego, przestrzegają tych zasad jako drogi życiowej.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki