Fandom

WarrWikia

Bretonnia

239stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Bretonnia.jpg

Królestwo Bretonni jest Monarchią Absolutną, jej stolica to Bordeleaux gdzie ma swoją siedzibę dwór królewski, miasto jest również centrum handlu winami. Głównymi miastami portowymi Bretonni są Brionne - zwane miastem złodziei i Parravon to ostatnie znane jest również jako miasto magów.

Bretonnia bw.jpg

Ważniejsze miasta :

L'Anguille - znane ze swojej latarnii morskiej prawdopodobnie dawno temu zbudowały ją elfy jest ona twierdzą oraz najwyższym budynkiem w Starym Świeci gdyż wznosi się na 500 metrów.

Bordeleaux - jest głównym ośrodkiem handlu, a handel jest zdominowany przez wina.

Brionne - zwane czasem miastem złodziei z powodu panującego tu bezprawia, większość mieszkańców utrzymuje się z przestępczego procederu w taki czy inny sposób.

Gisoreux - to właśnie z tego miasta Giles le Breton rozpoczął podbój sąsiednich obszarów tworząc w ten sposób podwaliny obecnej Bretonni.

Mousilion - zwane miastem przeklętych z niegdyś pięknego i dobrze prosperującego miasta za sprawą mrocznych potęg (sił Chaosu) zamieniło się w ruinę.

Rycerze Bretońscy

Bretonnia-map.jpg
Bretonia słynie ze swoich tradycji rycerskich oraz pogardy dla broni palnej, nadal głównymi siłami kraju są rycerze, całe życie ćwiczący walkę najpierw jako giermkowie a potem rycerze. Główną siłą kraju jest rycerskie pospolite ruszenie, stałe siły zbrojne pojawiły się dopiero niedawno w niektórych twierdzach. Niektórzy z bogatszych i potężniejszych rycerzy dosiadają jako rumaków Hipogryfów lub Pegazów. Szczególnie te pierwsze stworzenia wzbudzają wielki strach we wrogach.
Rycerz Bretoński.jpg

Rycerz Bretoński

Więcej z Fandomu

Losowa wiki