FANDOM

Dark elf black guard armor t7 by jonathankirtz-d31ok5m.png

Czarny gwardzista w pełnym rynsztunku

Czarna gwardia z Naggarond- Lub po prostu czarna gwardia to osobisty regiment Malekitha wiedźmiego króla. Są oni nie tylko prywatną gwardią Malekitha ale też najmocniejszą najbardziej elitarną częścią garnizonu Naggarond. Ich podstawowym wyposażeniem są halabardy i krótkie miecze na sobie zaś noszą potężne grube i wykonane przez elfickich mistrzów płatnerstwa pancerze doskonale chroniące ich przed wszelkimi atakami. Są oni najwspanialszą jednostką mrocznych elfów, niesamowicie zdyscyplinowaną i pełną nienawiści do wszelkich wrogów naggaroth. Ich obecnym kapitanem jest Kouran.

Black Guard of Naggarond

Życie i szkolenie

Czarni gwardziści są zabierani rodzicom zaraz po narodzinach i przewożeni do jednej z 20 wież gdzie są szkoleni w wojennym rzemiośle. Poza lekcjami fechtunku (nierzadko udzielanymi przez samego Malekitha) uczą się też taktyki i dowodzenia na wypadek gdyby to im przyszło dowodzić jakimiś oddziałami na polu bitwy.

Po zdaniu wszelkich testów sprawnościowych świeżo upieczeni czarni gwardziści przysięgają wierność Wiedźmiemu Królowi na okres 200 lat. Po przejściu tej ścieżki Gwardziści otrzymują własne ziemie i bogactwa wielu z nich zostaje potem władcami poszczególnych twierdz, generałami czy sędziami. Jednak zdecydowana większość z nich pozostaje gwardzistami a niektórzy z nich mogą zostać Mistrzami Wież.

Status rywalizacji między 20 wieżami (będącymi oddzielnymi akademiami) jest szczególnie widoczny podczas tzw. sezonu krwi będącego wielkimi turniejami organizowanymi przez poszczególnych mistrzów wież. Przedstawiciele zwycięskiej wieży "dominują" siłą nad innymi i sprawiają że to ich wieża jest tą główną przez następny rok. Samo życie w wieżach jest niesamowicie ciężkie i brutalne starczy powiedzieć że niemal połowa kandydatów ginie zanim skończy szkołę.

Znane Regimenty

Lord of Oblivion

Lordowie Zapomnienia- Ta elita elity szkolona w całości przez Malekitha po ukończeniu szkolenia dosiadała potężnych smoków. W sercach wrogów budzili strach i trwogę, nawet najdzielniejsi uciekali gdy ci wojownicy wchodzili do walki. Brali udział w bitwie pod Blighted Isle.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki