FANDOM

Steam Tank
Czołgi Parowe to potworne , dymiące machiny wojenne, które suną w kierunku wroga strzelając w niego śmiertelnie niebezpiecznymi kulami z karabinów parowych, by zniszczyć wszystkich ośmielających przeciwstawić się Imperium Człowieka. Zostały zaprojektowane przez sławnego wynalazcę Leonardo z Miragliano, który dostosował parę wykorzystywaną przez krasnoludy do poruszania tłoków i kół zębatych, które napędzają koła Czołgu Parowego. W czasie wojny Szkoła Inżynierów sankcjonuje używanie tych cennych i rzadkich pojazdów co może przechylić szalę zwycięstwa na stronę Imperium Człowieka.

Czołgi Parowe są zasilane za pomocą bojlera przesuwającego parę pod ciśnieniem przez rury i tłoki. Wszystkie istniejące Czołgi Parowe zostały stworzone przez Inżyniera Leonardo z Miragliano. Po jego śmierci sekrety Czołgu Parowego zostały utracone, a inni Inżynierowie stali się niezdolni do konstruowania nowych Czołgów. Zbudowanych zostało tylko 12, każdy trochę inny. Przetrwało tylko 8 z nich, utracone 4 zostały zniszczone podczas testów lub bitwy. Silniki tych maszyn są nieco zawodne, i rzadko kiedy można zobaczyć wszystkie 8 Czołgów jednocześnie.

JESZCZE TO SKONCZE