Fandom

WarrWikia

Era wojny (wbf)(fanon)

237stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze4 Udostępnij

Rozgrywka

Budowanie armii-przygotowania do wojny

Każdy gracz zaczyna z ilością punktów chwały równą 300. Punkty chwały (PC) są walutą za którą kupuje się jednostki i ulepszenia. 

Tworzenie legionów/band

Po wybraniu wydaniu swoich punktów powinieneś zapisać skład swojej bandy/legionu na swoim profilu.  Nie zapomnij o historii! Takie dwa-cztery zdania o historii twojego oddziału. 

Bitwy

Zdrowie i obrażenia

Podczas bitwy obrażenia wszystkich jednostek są sumowane i obniżają połączoną sumę punktów życia wrogiej armii. Chwila. To na jakiej podstawie są rozdzielane straty określonych jednostek? Obrażenia najpierw otrzymuje wybrana twoja jednostka, czyli tak zwany ,,rdzeń". Twoja podstawowa jednostka ma pierwszeństwo w otrzymywaniu obrażeń. Tak samo jest z rdzeniem wrogiej armii. Otrzymujecie obrażenia jednocześnie, przez co nie trzeba się martwić o inicjatywę lub inne dziwactwa.

Uwaga: Potwory, magowi, bohaterowie i łucznicy nie mogą pełnić funkcje rdzenia.

Atak heroiczny

Część jednostek posiada ,,atak heroiczny"-specyficzną premie do ataku. Atak heroiczny może zostać aktywowany przez niektóre efekty lub budynki.

Bohaterowie

Twój pierwszy dowódca 

Na starcie twoja armia powinna posiadać dowódcę. Na szczęście na starcie dostajesz 70% zniżki na pierwszego bohatera. ,,Promocja" przestaje działać po zakończeniu procesu formowania armii.

Reanimacja

Twój generał nie jest nieśmiertelny. Może umrzeć jak każda inna jednostka. Niestety, reanimacja kosztuje 50% twoich punktów chwały. Na szczęście wszyscy główni bohaterowie są wskrzeszani za każdym razem kiedy nastaje ,,dzień uzupełnień"-wtedy wszyscy gracze dostają punkty chwały. 

Lista grywalnych frakcji

Zapowiedziane

-Mutanci 

-Demony Khorna

Więcej w Fandom

Losowa wiki