FANDOM

251

Otto Helstein prowadzi Altdorfiańską Kompanię Honorową

Kompania Honorowa Altdorfu, znana także pod nazwą Synów Reiku, to Reiklandzki Regiment wysoko wytrenowanej, świetnie wyposażonej piechoty których celem jest służba Imperatorowi i miastu Altdorf. Najbardziej wyróżniającą rzeczą jest to, że regiment rekrutuje tylko z innych oddziałów Altdorfu, wybierając tylko najlepszych i najodważniejszych z jednej z wielu jednostek stacjonujących w mieście aby zachować swoją przerażającą reputację elitarnej siły bojowej.

Inni żołnierze natychmiast rozpoznają Kompanię Honorową dzięki ich charakterystycznym żółtym piórom na hełmie oraz stalowym, czarnym zbrojom. Historie bitew w których brali udział pełna jest opowieści o Bihh cwale i zwycięstwie. Zgodnie z tradycją są prowadzeni przez najmłodszego syna jednego z miejskich rodów szlacheckich. Obecnym kapitanem Regimentu jest Otto Helstein; dzielny wojownik pragnący zostawić po sobie ślad na świecie. Każdy mieszkaniec Altdorfu wie że dźwięk trąb oznacza że Kompania opuszcza miasto i wyrusza na wojnę, a wszyscy mieszkańcy będą się modlić o bezpieczny powrót ulubieńców Altdorfu.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki