Fandom

WarrWikia

Honorowa Kompania Altdorfu

237stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
251.png

Otto Helstein prowadzi Altdorfiańską Kompanię Honorową

Kompania Honorowa Altdorfu, znana także pod nazwą Synów Reiku, to Reiklandzki Regiment wysoko wytrenowanej, świetnie wyposażonej piechoty których celem jest służba Imperatorowi i miastu Altdorf. Najbardziej wyróżniającą rzeczą jest to, że regiment rekrutuje tylko z innych oddziałów Altdorfu, wybierając tylko najlepszych i najodważniejszych z jednej z wielu jednostek stacjonujących w mieście aby zachować swoją przerażającą reputację elitarnej siły bojowej.

Inni żołnierze natychmiast rozpoznają Kompanię Honorową dzięki ich charakterystycznym żółtym piórom na hełmie oraz stalowym, czarnym zbrojom. Historie bitew w których brali udział pełna jest opowieści o Bihh cwale i zwycięstwie. Zgodnie z tradycją są prowadzeni przez najmłodszego syna jednego z miejskich rodów szlacheckich. Obecnym kapitanem Regimentu jest Otto Helstein; dzielny wojownik pragnący zostawić po sobie ślad na świecie. Każdy mieszkaniec Altdorfu wie że dźwięk trąb oznacza że Kompania opuszcza miasto i wyrusza na wojnę, a wszyscy mieszkańcy będą się modlić o bezpieczny powrót ulubieńców Altdorfu.

Więcej w Fandom

Losowa wiki