Fandom

WarrWikia

Imperialni łucznicy

243strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Imperialni łucznicy lub łowcy często nazywane są nieregularnymi oddziałami myśliwych lub taperów, które zazwyczaj tworzą zespół (grupę) skautów i jednostek wsparcia. Imperium znane jest ze swoich lokalnych armii zawodowego wojska stacjonującego w wielu jego prowincjach (księstwach) gotowych w każdej chwili odpowiedzieć na wezwanie pod broń. W tych zdyscyplinowanych oddziałach zawsze znajdują się łucznicy. Łucznicy są elastycznym wojskiem gotowym dopasować się do sytuacji podczas każdej potyczki i z powodzeniem kolejnymi salwami ze swej broni wspierać sojusznicze oddziały na polu bitwy. Imperium jest dumne ze swych łuczników a wszyscy Hrabiowie i Książęta Elektorzy mają wielu takich żołnierzy w swych armiach.

Warhammer ambush by wiggers123.jpg

Łucznicy zastawiają pułapkę na zbliżających się zwierzoludzi

Wielu z tych łuczników to mistrzowie przetrwania w kompletnej dziczy potrafią znakomicie przedzierać się przez lasy śledząc i zastawiając pułapki,

jeżeli nie strzelają z łuków na polu bitwy to bardzo często pomagają zagubionym patrolom w lasach. Jednak kiedy trwa wojna uzbrojeni w nic poza łuk i krótki miecz ci ponurzy i mroczni wojownicy zastawiają w lasach i wąwozach pułapki na przejeżdżających tamtędy wrogów. Na dźwięk rogu trąb dziesiątki a czasem nawet setki strzał lecą na przeciwników niszcząc ich oddziały w mgnieniu oka.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki