Fandom

WarrWikia

Imperialni czarodzieje bitewni

238stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarz1 Udostępnij

Przedstawienie

Bright Wizard.jpg

Świetliści czarodzieje stanowią najbardziej destrukcyjną część mistrzów magii

Imperialni czarodzieje na polach bitew służą przede wszystkim jako twórcy potężnych zaklęć, prowadzeni do batalii przez Lordów z kolegium magii. Są ludźmi którzy rzadko udzielają się w życiu publicznym miasta w którym studiują czarodziejskie arkana, obdarzeni niezwykłym intelektem i błyskotliwym umysłem posiadają niezwykłe umiejętności zdolne zarówno niszczyć jak i tworzyć. Młodzi adepci sztuki magicznej szkolą się w Wielkim Kolegium Magii w Altdorfie, już podczas nauki w ich żyłach zaczyna krążyć Moc Tajemna a oni sami zaczynają kryć się pod kapturami. Żaden mieszkaniec Imperium przy zdrowych zmysłach nie będzie zbliżał się do czarodziei, w zabobonnych wierzeniach mówi się że tylko potępieni mogą zostać magami niemniej jednak wszyscy bez wyjątku w państwie Sigmara szanują, podziwiają i jednocześnie odczuwają lęk do nich. Z usług władających magią bardzo często korzystają Hrabiowie i Książęta Elektorzy, bowiem umiejętności adeptów, a co dopiero mistrzów sztuki magicznej są nieocenione na polu bitwy i bez problemu mogą równać się z dziką i nieprzewidywalną orkijską magią, ohydnym i bluźnierczym tworem nekromantów oraz przerażającą i anihilacyjną sztuką metafizyki Chaosu.

Fantasy battle wizards.JPG

Czarodzieje z domeny Bursztynu żyją w zgodzie z naturą ale są w stanie zniszczyć wszystkich którzy ją wypaczają

Sposób walki

Tylko znający sztukę magiczną są stanie zmierzyć się z czarodziejami, inni wrogowie bowiem padać będą pod magicznymi ciosami zadawanymi przez magów różnych domen. Na polach bitew korzystają z przeróżnych czarów, aż po wykorzystujące na swą korzyść potęgę natury, między innymi posługiwanie się magią ognia, przez te iluzoryczne tworzące mętlik w umysłach wrogów po magię leczniczą i dające pozytywne właściwości pokrzepiające towarzyszy. To właśnie takie okoliczności jak wojna doprowadziły do powstania nowej kasty czarodziejów których dziś w i poza granicami Imperium nazywa się Czarodziejami Bitewnymi. Każda z Domen Magii może być zarówno śmiercionośna jak i wzmacniająca dlatego też nie było od wielu wieków bitwy bądź konfliktu zbrojnego na którym armii Imperium nie towarzyszył by choć jeden czarodziej Bitewny.

"Aby zostać czarodziejem trzeba zrozumieć wiatry magii" Hasło to przyświeca wszystkim adeptom chcącym posiąść wiedzę nad domenami magii w starym świecie. Czarodziej może zgłębiać jednak tylko jedną z tych domen bowiem próba władania każdą z nich może przerodzić się w obsesję a potem prostą drogę w objęcia zdradzieckiego Tzeentcha.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki