Fandom

WarrWikia

Inżynieria Spaczenia

239stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze2 Udostępnij
Inżynier Spaczenia.jpg

Inżynier we własnej osobie.

Inżynieria Spaczenia. Jedyny rodzaj technologii używany wśród rasy Skavenów a dokładniej przez klan Skryre, jeden z czterech największych klanów. Inżynieria Spaczenia jest wynikiem połączenia zwykłej inżynierii opierającej się na mocy Spaczenia (ang.Warpstone) i magii (albo inżynierii i magii opierającej się na mocy Spaczenia). Dzięki Inżynierii Spaczenia rasa Skavenów wytworzyła wiele potężnych i rzucających w cień wytwory innych ras wynalazków, tworzonych głównie w celach militarnych. Są to na przykład:

11169126 1594452800838474 1593141298 n.jpg
Whfb-SkavenWarpCannon1 1 .jpg

Działo spaczeniowe

  • Miotacz spaczonego ognia,
  • Szybkostrzał,
  • Muszkiet spaczeniowy(zwany również myszkietem)

Inżynierowie Spaczenia w wyniku eksperymentów i różnych wynalazków sami wyglądają jak jedna wielka maszyna. Ciało pokrywają dziwne urządzenia, tuby oraz kable z wszelakiej maści metali i poobwieszane jak ozdoby choinkowe kryształy spaczenia, najczęściej ulokowane na przedramionach czy plecach Inżyniera. Nie może oczywiście zabraknąć różnego rodzaju broni, zaczynając od ostrzy ostrych jak żyletki i na broni palnej wspomaganej Spaczeniem kończąc. Na sam widok takiego monstrum aż się źle robi, ale gorzej jest kiedy to monstrum robi niezły użytek ze swoich zabawek. W pojedynkę są w stanie zdziesiątkować całe kolumny wrogów kilkoma wystrzałami silnie skoncentrowanej energii spaczeniowej.

Źródło

  • Dzieci Rogatego Szczura

Więcej z Fandomu

Losowa wiki