Fandom

WarrWikia

Kalendarium Wojowników Chaosu

243strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze6 Udostępnij

-5600 Chaos dostaje się do Starego Świata. Pierwsi ludzie nawiązują sojusz z Mrocznymi Potęgami i stają się Wojownikami Chaosu.

-4420 Elfy z Ulthuanu kończą wielki wir który wciąga większość energii chaosu. Demony i pierwsi Wojownicy Chaosu uciekają na północ.

-1667-(-)167 Bitwa Rozpaczy. Wielkie hordy wojowników chaosu na statkach pokonują potwory morskie broniące brzegów Naggaroth i najeżdżają ziemię Wiedźmiego Króla. Mroczne elfy przegrywają, wieża Ghrond zostaje oblężona. Przed zagładą, Naggarond ratuję tylko Wiedźmi Król wraz z armią jeźdźców czarnych smoków.

-830 Arbaal Niepokonany, czempion Khorne wyzywa samego boga krwi na pojedynek.

-122 Ghular Festernhand niszczy część lasu Loren.

756 Piekielni Jeźdźcy Sharliss pokonują hordę zwierzoludzi dowodzoną przez Graknora Manrendera w Krwawym Gaju(blood grove).

1000 zbudowano wielkie cytadele chaosu, Infernus i Czarny kamień(Black Rock) zostają zbudowane na pustkowiach chaosu.

1396 Krwawa Valkia atakuje wraz z hordą wojowników Khorna fortece krasnoludów Karag Ghulg.

1453 Banda Ragnara Przynoszącego Ból atakuje Las Westchnień miażdżąc broniące się tam leśne elfy.

1730 Czarownik Malofex budzi Kholeka Pożeracza Słońc.

1814 Skaveńska horda z Piekielnej Nory(hell pit) chcąc zdobyć spaczeń wyrusza na północ jednak spotyka armie wojowników Nurgla, dowodzoną przez Decasora. Skaveni zostają zmiażdżeni w pył.

1846 Smok Chaosu Garlauch budzi się podczas bitwy między Orkami a plemieniem Hungów. Garlauch wpadł w szał i zabił 6 wiwern.

2006-2007 Bitwa Lamentu połączone hordy Khorna i Nurgla prawie zdobywają Couronne jednak zostają pokonani przez posiłki z Lyonesse.

2099 Aekold Helbrass, Czempion Tzeentcha odszukuje legendarną kuźnię znaną jako Serce Wulkanu.

2281-2286 Wojna Śniegu i Piasku. Valgar Rzeźnik prowadzi swoją bandę na pustynie Khemri aby ograbi grobowce starożytnych królów. Podczas powrotu wpada w zasadzke Settry. Valgar przegrywa i ucieka ze złotem na północ. Kilka lat później Settra prowadzi swoje armiie na północ. Walczy z wojownikami chaosu dopóki nie odnajdzie całego złupionego skarbu.

2302-2303 Wielka inwazja chaosu prowadzona przez Asavara Kula.

2302-2390 Valmir Aesling wraz z armią zaatakował Kraka Drak. Po wieku latach walk Valmir zwyciężył a w twierdzy nie pozostał żywy żaden krasnolud.

2370 Imperium atakuje Mosiężny Gród twierdze wojowników chaosu znajdującą się w środkowych górach. żaden imperialny żołnierz nie przeżył tej bitwy.

2420 Archaon wyłania się z Ołtarza Ciemności w Naggaroth pokryty krwią i ze znamieniem chaosu płonącym na jego twarzy

2480 Lord Festerlung czempion Nurgla zawiera sojusz z Vilitchem Curseling(czempionem Tzeentcha) i wspólnie atakują ogry i niszczą plemie żelazno okich.

2490 Nekromantka Hela Half-dead najeżdża Kraine Trolli wraz z hordą zombie i szkieletów jednak jej armia zostaje zniszczona przez armie Trolli prowadzoną przez Throgga.

2498 Egrimm van Horstmann prubuje za pomocą magii przejać kontrola nad bandą trolli jednak udaje mu się je tylko rozwścieczyć i wściekłe trolle pożerają jego uczniów ,i akolitów a on zmuszony jest do ucieczki z twierdzy czarowników.

2509-2511 Tamurkhan z pomocą krasnoluów chaosu i bestiami Nurgla niszczy część księstw granicznych i południowe granice imperium.

2513 Mistrz Moulder, Throt Nieczysty planuje przechwycić bestię wiru jednak energia chaosu krążąca dookoła tej bestii zamieniła całą armię szczuroogrów w małe czarne robaki

2515 Rzeź w Volganof . Lord Mortkin maszeruje wraz ze swoim Upadłym Legionem przez Kislev i Osland, po drodze wypalając do ziemi miasto Volganof.

2515 Vilitch the Curseling wypala Tzeskagrad.

2516 Syn Aldebranda Ludenhofa, księcia elektora z Hochlandu, wpada w tajemniczą chorobę. Leczy go tajemniczy doktor który nakazuje mu pić dziwne mikstury. Po jakimś czasie zmienia się w mutanta i zabija 12 najbardziej zaufanych doradców księcia.

2517 Throgg król trolli zbiera północne bestie i rusza na południe.

2518 Książe Sigvald Wspaniały pali bretońskie miasto Chamburg bo niesmakowało mu tamtejsze wino.

2519 Wulfrik Wędrowiec rusza w swoją podróż.

2519 Demoniczny Książe Be'Lakor koronuje Archaona na Wszechwybrańca.

2520 Festus the Leechlord przyzywa demony Nurgla i oblega Middendorf.

2521 Vashnaar Dręczyciel składa serce Slanna jako ofiare dle Slannesha.

2522 Archaon Wszechwybraniec pan Czasów Końca, zbiera hordę większą niż kiedykolwiek wcześniej i rusza by wypełnić wole Mrocznych Bogów.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki