Fandom

WarrWikia

Klan Skryre

238stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze2 Udostępnij
Clan Skyre banner.png

Klan Skryre jest jednym z czterech największych, najpotężniejszych i najbardziej wyróżniających się klanów podlegających i sprzedających swe usługi Radzie Trzynastu.

Siedziba klanu ulokowana jest w Skavenblight, który uważany jest za jedno z największych miast a nawet za stolice Pod-Imperium. Wszystko to z powodu występowania tam dużych żył Spaczenia. To co wyróżnia to pod-miasto to nowoczesna technologia wykorzystywana prawie na każdym zaułku. Sam klan wyróżnił się wytworem i tworzeniem kolejnych mechanicznych wynalazków opartych na mocy Spaczenia.

Bez wątpienia Skryre to najbogatszy i najpotężniejszy ze wszystkich klanów. Jego siła polega zarówno na sztuce rzemieślniczej, jak i czarnoksięskiej. Wiekszość wytworzonych przez nich nowinek technicznych przeznaczona jest na cele militarne. Tylko ten Klan robi broń, której siła bierze się szczególnie z spaczonej magii. Rzec by można, że zwykły jest tylko metal okrywający wytwarzane przez nich śmiercionośne "zabawki", ale nawet tam wpychają troche Spaczenia.
Skryre.jpg

Na szczęście klan nie tworzy jedynie machin zagłady. Zasłynął również z Pociągów Spaczeniowych umożliwiających podróż z jednego krańca Pod-Imperium na drugi, Dalekopisku dzięki, któremu wiadomości z najdalszych szczurych kolonii mogą być przekazywane do serca Imperium w bardzo krótkim czasie (coś na kształt radia) no i większość prac wydobywczych dokonywana jest dzięki Glebogryzarkom i świdrom mechanicznym.

Jednostki klanu Skryre

Klan Skryre jak każdy inny posiada własne rodzaje jednostek niewystępujących w innych klanach. Wymienia się tu jednostki takie jak:

  • Inżynier Spaczenia
    Imagesskavenengineer.jpg

    Inżynier Spaczenia

Jest to odzwierciedlenie bluźnierczego połączenia inżynierii i mocy spaczenia w postaci humanoida. To właśnie przez nich wielu żołnierzy straciło życie od kul snajperów używających muszkietów spaczeniowych. Wiele wiosek zostało wymordowanych przez kłęby paskudnej, trującej mgły. Wiele miast zostało zamienionych w zgliszcza przez koszmarne działa spaczeniowe. A wszystko to za sprawą tych jegomościów trudzących się w wyrobie nowych koszmarnych wynalazków mających na celu wymordowanie jak największej populacji innych ras i ukazaniu wszystkim, chwały szczuroludzi.

  • Harcownik

Nielicznym klanbraciom klanu Skryre powierza się tak ważny oręż, jak kule trującego wichru lub spaczeniową broń palną. Uformowani w jednostki, moga okazać się decydującą i niszczycielską siłą na polu bitwy. Zarówno dla siebie jak i dla wrogów. Najlepsi poznają dalsze tajemnice inżynierów spaczenia, choć awanse są rzadkie.

Clanhierarchy resize.jpg

Motywacje

Klan Skryre zwiększa swą władzę, zabezpieczając dostęp do wytworów zaawansowanej technologii. Zgłębiając nowe obszary badań i dokonując wielkich odkryć, klan jednocześnie powiększa swój autorytet wśród rywali. Jeśli chodzi o technologie to Inżynierowie Spaczenia nie stronią od adaptowania i udoskonalania opracowań technologicznych innych ras. Jak na przykład muszkiet wykradziony przez Skryre i udoskonalony za pomocą dużej ilości żelaza i stali zmieszanej z Spaczeniem.

Skryre w służbie Rady Trzynastu

Dostarczając Radzie piekielnych machin, klan Skryre wciąż umacnia swą reputacje w Pod-Imperium. Każdy członek Rady jest doskonale świadom wartości Skryre, a klan nigdy nie dopuści by o tym zapomniano.

Źródła

  • Dzieci Rogatego Szczura

Więcej w Fandom

Losowa wiki