Fandom

WarrWikia

Korsarze czarnych arek

237stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarz1 Udostępnij
Druchii corsair.png

Korsarze czarnych ark- Ci przerażający wojownicy niemal całe swoje życie spędzają na grabieniu dorobku innych ras. Są ulubieńcami Malekitha i wszystkich kochających rzeź i krew Druchii. W swoim mniemaniu walczą o bogactwa i chwałę, ich ofiary jeżeli przeżyją myślą o nich gorzej niż o barbarzyńcach. Niemniej jednak jest to trudne i niebezpieczne życie,grabież nie zawsze się udaje równie dobrze korsarze mogą wrócić do domu zdziesiątkowani o z niczym. Również bezwzględni kapitanowie nie pomagają w cieszeniu się tym życiem w sytuacjach innych niż zaraz przed, w trakcie i po grabieży ponieważ mają oni za nic życie swej załogi niższych rangą traktują jak śmiecie niewarte uwagi. Ich okrucieństwo pomaga jednak utrzymać względny porządek na statkach pełnych pragnących krwi korsarzy.Nie jest niczym niezwykłym spędzanie całych lat na grabieżach z dala od rodzinnego Naggaroth, bowiem do domu wracają zazwyczaj wtedy gdy ich statki są pełne niewolników i bogactw.

Styl walki i uzbrojenie

Dark Elf Corsair.jpg

Korsarze uczą się walki na własną rękę, nie przechodzą szkoleń jak wiele wojowników Druchii. Ich trening zazwyczaj odbywa się już na statkach w towarzystwie kapitana i kolegów. Nie czyni z nich to jednak słabych przeciwników!! Setki o ile nie tysiące splądrowanych i spalonych do gołej ziemi wsi lub miast mówią same za siebie. Wojownicy ci wolą używać szybkiej i lżejszej broni-Szabli, sztyletów bądź puginałów. Szable często upiornie wyszczerbione (albo uformowane i wykute w ten sposób) nie przekraczające z reguły 85-90 cm są główną broną korsarzy którą ci posługują się z zabójczą skutecznością. Sztylety przyjmują różną formę często z resztą są albo tworzone na życzenie korsarza albo robione przez niego samego. Trudno je więc opisać a już tym bardziej zliczyć starczy powiedzieć że odbierały życie zarówno w walkach bezpośrednich jak i podczas cichych zabójstw. Taka broń zapewniała korsarzom przewagę w pojedynkach na polu bitwy. Ich pancerz był skromny i mało było na nim żelaza,stali czy innego metalu, bowiem składał się głównie ze skórzanych elementów z wyjątkiem torsu i ramion ponieważ osłonięte były przez kolejno kirys i naramienniki. Jednak to nie one były elementem najbardziej rozpoznawalnym w korsarzach.Tymi elementami były płaszcze morskich smoków obszyte łuskami tychże bestii, peleryny te pozwały ukrywać się korsarzom a i mocne łuski potrafiły złamać nadlatującą strzałę czy załamać cios mieczem. Rozwiane na porannym wietrze płaszcze morskich smoków mówiły wieśniakom z nadmorskich osad że wybiła ich godzina. Podczas walki korsarze starali się przede wszystkim nie walczyć ze zwartymi grupami przeciwników tylko w miarę możliwości "wyciągać" z nich pojedynczych wojowników i toczyć z nimi pojedynki w których, prawie zawsze, wygrywali. Kiedy bitewny kurz już opadł a ci którzy śmiali stanąć z nimi do walki leżeli martwi na ziemi, korsarze używali jeszcze jednej paskudnej broni-sieci. Te zarzucali na uciekających wieśniaków co tylko przypieczętowywało ich marny los.

Korsarze po dziś dzień stanowią jedną z najbardziej przerażających formacji wojskowych w nowym i starym świecie. Przed ich szybkimi ostrzami drżą zarówno wysokie elfy jak i nędzni ludzie.

"Stanie na czarnej arce to jedno z najwyższych zaszczytów w państwie Druchii do jakiegokolwiek śmiałbym aspirować.Trenowałem długo i ciężko by dostać się w miejsce które zwę teraz domem,by czuć na twarzy Wiatry Zapomnienia. To godne życie.Regularnie trenuję moje umiejętności na wielu wrogach, których mogę wykorzystać jako niewolników. Złoto i sława sypią nie na mnie. To życie godne prawdziwego Druchii."

-Teilancarr, Korsarz Druchii

Więcej w Fandom

Losowa wiki