FANDOM

Największe zdobycze krasnoludzkiej technologii wojskowej

Krasnoludzki argument

Krasnoludzki argument to niezwykle ciężka rusznica przeznaczona dla snajperów. Posiada wiatraczek chłodzący lufę, a kule wylatujące z lufy mogą przebijać drewniane, a nawet kamienne ściany, nie mówiąc o zbrojach płytowych. Broń ta została wynaleziona na potrzeby prastarej wojny z elfami, kiedy to przyczajeni krasnoludzcy snajperzy pociskami dziurawili płytowe pancerze elfich szlachciców oraz łuski smoczych sojuszników wroga. Aktualnie broń nieużywana z niewiadomych powodów.

1M0lwXX.jpg

Działo organkowe

Ta broń to zmodyfikowane działo, o kilku lufach osadzonych tak, że tworzą kąt prosty. Ładowane armatnimi kulami lub też szrapnelami, są w stanie zasypać wroga śmiercionośnym deszczem pocisków.

Pawęż

Jak wszyscy (a zwłaszcza krasnoludy) wiedzą, ciężka, kwadratowa pawęż jest wymysłem krasnoludów, wykradzionym i zaadaptowanym przez Tileańskie legiony. Prostota pawęży jest zdumiewająca - żołnierze chronią się za nimi, tworząc nieprzenikniony mur, sporadycznie ostrzeliwując wroga. Właśnie tę taktykę stosują elitarne krasnoludzkie odziały - "Podziemne", krasnoludy uzbrojone w pawęże, pistolety i krótkie miecze, rozkładają swoisty mur w poprzek tunelu, w którym toczy się walka, ostrzeliwując przeciwników z pistoletów lub dźgając mieczami, gdy znajdą się wystarczająco blisko.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki