Fandom

WarrWikia

Krasnoludzka inżynieria

238stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarz1 Udostępnij

Największe zdobycze krasnoludzkiej technologii wojskowej

Krasnoludzki argument

Krasnoludzki argument to niezwykle ciężka rusznica przeznaczona dla snajperów. Posiada wiatraczek chłodzący lufę, a kule wylatujące z lufy mogą przebijać drewniane, a nawet kamienne ściany, nie mówiąc o zbrojach płytowych. Broń ta została wynaleziona na potrzeby prastarej wojny z elfami, kiedy to przyczajeni krasnoludzcy snajperzy pociskami dziurawili płytowe pancerze elfich szlachciców oraz łuski smoczych sojuszników wroga. Aktualnie broń nieużywana z niewiadomych powodów.

1M0lwXX.jpg

Działo organkowe

Ta broń to zmodyfikowane działo, o kilku lufach osadzonych tak, że tworzą kąt prosty. Ładowane armatnimi kulami lub też szrapnelami, są w stanie zasypać wroga śmiercionośnym deszczem pocisków.

Pawęż

Jak wszyscy (a zwłaszcza krasnoludy) wiedzą, ciężka, kwadratowa pawęż jest wymysłem krasnoludów, wykradzionym i zaadaptowanym przez Tileańskie legiony. Prostota pawęży jest zdumiewająca - żołnierze chronią się za nimi, tworząc nieprzenikniony mur, sporadycznie ostrzeliwując wroga. Właśnie tę taktykę stosują elitarne krasnoludzkie odziały - "Podziemne", krasnoludy uzbrojone w pawęże, pistolety i krótkie miecze, rozkładają swoisty mur w poprzek tunelu, w którym toczy się walka, ostrzeliwując przeciwników z pistoletów lub dźgając mieczami, gdy znajdą się wystarczająco blisko.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki