Fandom

WarrWikia

Lumino

243strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Miasto Lumino jest świadectwem Religijnych Wojen ze Starym Światem. Niesieni zwycięstwami nad armią Arabii na swoich ziemiach, krzyżowcy wylądowali na arabskim wybrzeżu, aby przenieść wojnę na tereny samej Arabii. Na Skale Pirata krzyżowcy zbudowali wspaniałą fortecę - Twierdzę Lumino. Zanim armia Arabii zebrała się, aby z nimi walczyć, krzyżowcy mieli już solidny przyczółek na wybrzeżu i nie mogli zostać pokonani bez wielkiego nakładu środków. Po kilku małych bitwach Sułtan ułożył się z najeźdźcami, pozwalając im zostać, w zamian krzyżowcy zobowiązali się pilnować pokoju na swych ziemiach, nie atakować Arabii i płacić daninę Lazurowemu Tronowi.

Lumino stało się największym centrum obcokrajowców w Arabii. Gildie kupieckie Starego Świata zakładały tam swoje przedstawicielstwa. Przez lata, dokoła twierdzy urosło miasto. Obecnie Lumino ciągle jest w rękach Rycerzy Złotej Gwiazdy - zakonu Myrmidii. Wielki Mistrz jest panem twierdzy i miasta zarazem. Większość rycerzy to potomkowie krzyżowców, ale część przybyła ze Starego Świata, aby odbyć tu służbę. Ludność miasta to w większości Arabowie, ale jest tam więcej 'staroświatowców' niż w jakimkolwiek innym mieście Arabii. Miasto wydaje się być hybrydą staroświatowej i arabskiej architektury z kwadratowymi domkami Arabów obok których często można znaleźć np. gospodę w typowo Reiklandzkim stylu. Herbem Lumino oraz Zakonu jest siedmioramienna złota gwiazda na białym polu.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki