Fandom

WarrWikia

Magia

239stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Wiatery magiczne.jpg

Magie dzielimy na kapłańską oraz czarnoksięską która polega na wrodzonym wewnetrznym taleńcie.

Magia czarnoksięska

Właściwie nie wiadomo czym jest magia, niejacy Teclis i Finreir mówią że jest to niezbadana energia pochodząca z innej rzeczywistości(czy jakoś tak). Prawda jest taka że jest to energia prosto od domeny chaosu(tworzy się tam gdzie władze ma wielka 4 i rodzą się demony). Upraszczając jest to energia chaosu nie będąca w związku z chaosem, używanie jej nie zwiększy mocy mrocznych bogów, jednakże z powodu iż się jej używa można zwrócić na siebie uwagę mrocznych bogów i przy słabej woli ulec.

Magia przenika do świata jako 8 różnych części jednej całości znanych jako wiatry(każdy ma inny kolor). Istoty z magią bardziej związane np. Elfowie mogą je miksować w poukładaną mieszankę zwącą się Qhaysh dzięki czemu ich magia jest dużo efektywniejsza, jednak ludzie zazwyczaj ograniczają sie do 1 wiatru(albowiem inaczej mogło by sie to słabo skończyć) Każdy Wiatr posiada własne Kolegium Magii.

- Kolegium Płomienia (w mark of kejos było przetumaczone jako jasne kolegium) i wiatr AQSHY

- Kolegium Światła i wiatr HYSH

- Kolegium Bursztynu czyli GHUR 

- Kolegiun Jadeitu czyli GHYRAN 

- Kolegium Cienia z wiatrem ULGU 

- Kolegium Ametystu i wiatr SHYISH 

- Kolegium Niebios i AZYR 

- Kolegium Metalu z wiatrem CHAMON.

Magia kapłańska

W przeciwieństwie do magi czarnoksięskiej magia kapłańska nie bazuje na wrodzonymi taleńcie ale na modlitwie i uproszeniu konkretnego Boga o dar np. Nekromańci. Jest ona bezpieczniejsza od magi czarnoksięskiej (jej urzywanie zazwyczaj nie spowoduje utraty duszy lub zgonu).

Więcej z Fandomu

Losowa wiki