FANDOM

Krasnoludy
Dwarf Navy
 są genialnymi inżynierami i mistrzami tworzenia rzeczy z metalu. Od kiedy zainstalowali silniki parowe na swoich statkach, są one niezależne od wiatru, krasnoludy uwierzyły że są władcami oceanów.

Statki

Drednot

Drednoty są większe od Pancerników, każdy z nich jest pływającą twierdzą, z zamontowanymi wieżami armatnimi, dużo większymi niż można znaleźć na lądzie. Niewielu inżynierów potrafi stworzyć Drednoty, a ich duży koszt zapobiega powstaniu wielkiej ilości tych maszyn. Najwięksi królowie Barak Varr zlecają budowę Drednotów, z których każdy jest cudem technologii, zaznaczając tym samym swoją władzę. Pierwszy Drednot został stworzony przez legendarnego Inżyniera Hengrista Cragbrowa, i każdy jego następca dodaje coś do jego wizji.

Pancernik

Jest względnie mało pancerników, i każde morzna przyporządkować do kilku głównych grup. Nazwa ,,Pancernik" jest najczęściej używana w stosunku do wszystkich żelaznych okrętów. Typowy Pancernik zastępuje galery i statki liniowe innych ras, choć kategoria jest rozległa i obejmuje wiele podobnych rozmiarem statków. Każdy ze statków tego typu jest świadectwem umiejętności inżyniera, który go zbudował. Pancerniki gdy są w pełni zaopatrzone mogą dotrzeć do Lustrii.

Obserwator

Obserwatory są mniejsze od Pancerników, dzięki czemu mogą służyć do patrolowania jezior i rzek śródlądowych. Są rzadko spotykane poza Czarną Zatoką i Morzem Tileańskim.

Nautilus

Nautilusy są zdolne do przemieszczania się pod falami. Pierwszy Nautilus został stworzony przez jednorazowego ucznia Hengrista Cragbrowa, Mangruna Stalowego Młota. Mangrun chciał by jego imię stało się sławne, ale wiedząc że nie stworzy nic tak wielkiego jak Drednot, skonstruował coś całkiem innego. Od tego momentu wybudowano wiele Nautilusów, ale wciąż jest to wynalazek wyprzedzający swoje czasy.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki