Fandom

WarrWikia

Middenheim

243strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarz1 Udostępnij
597.jpeg
Middenheim.jpg
ImperialArmy.jpg

Miasto Białego Wilka.

Miasto zostało założone jeszcze przed powstaniem Imperium na wielkiej górze zwanej Fuschlag lub Górą Ulryka, znajduje się w nim siedziba kultu Ulryka oraz siedziba jego arcykapłana Ar-Ulryka. Góra otoczona jest lasem Drakwaldem, do miasta prowadzą cztery główne drogi prowadzące do Marienburga, Kisleva, Talabheim i Altdorfu. Uważa się, iż to sam Ulryk sciął górę na której powstało miasto , i że założyli je ludzie. Wiele badań jednak wskazuje na to, że przez przybyciem tu ludzi mieszkały i nadal mieszkają tu Krasnoludy, drążąc podziemne tunele w górze Fuschlag. Część z nich Khazadzi zawalili z powodu zagrożenia ze strony skavenów i przedarcia się przez nie wojowników Chaosu w czasie inwazji. Wielka Świątynia Ulryka jest otoczona własnymi silnymi murami obronnymi, znajduje się też tu siedziba Zakonu Białego Wilka - elitarnych oddziałów rycerzy świątyni Ulryka powoływanych i utrzymywanych przez Ar-Ulryka. Ta elitarna jednostka odziana w doskonałe zbroje zamiast hełmów nosi często wilcze skóry. Gwardia Teutogenów to elita wybierana spośród najlepszych rycerzy Białego Wilka, która stanowi osobistą straż Ar-Ulryka i walczy zwykle pieszo. Inną elitarną jednostką mającą swoją siedzibę w Middenheim są Rycerze Pantery, stanowiący osobistą gwardię grafa. Nim giermek zostanie rycerzem poza służbą, musi własnoręcznie upolować panterę, co jest tradycją tego zakonu, inną tradycją Rycerzy Zakonu Pantery jest umieszczanie na grzebieniach swoich hełmów głowę własnoręczenie zabitego zwierzołaka.

Middenheim plan miasta.jpg
Middenheim i okolice.jpg

Więcej z Fandomu

Losowa wiki