Fandom

WarrWikia

Mrocznora

243strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze2 Udostępnij

Mrocznora to podziemna kraina rządzona przez inżynierów klanu Skryre. Tworzy ją labirynt tuneli i jaskiń znajdujących się pod lasem. Twierdzę wypełniają legowiska klanbraci, pracownie pełne dziwnych maszyn i lśniącego spaczenia. To właśnie tutaj odbywały się próby wielu najwspanialszych wynalazków klanu Skryre. Zwykle na więźniach i skaveńskich niewolnikach. Specjalnie w tym celu znajduje się tam ogromna strzelnica i poligon.

Ważniejsze miejsca

Kaplica Rogatego Szczura

Kłodziura:

Kłodziura jest niewielką fortecą, która kiedyś należała do klanu Krik. Kiedy została podbita przez klan Skryre, dookoła niej zbudowano Mrocznorę, a sama Kłodziura używana była jako więzienie dla pojmanych w wojnie między klanami. Teraz lojalni klanowi Skryre, wojownicy klanu Krik znów chodzą po swych dawnych tunelach.

Jeńcownia

Ledwie tlące się latarnie oświetlają wielką komnatę, w której schwytani ludzie, krasnoludy i elfy wytwarzają broń i pancerze dla klanu Skryre. Skaveni z reguły bardziej cenią ilość nad jakość i dostępny rynsztunek jest zwykle bardzo kiepski, nawet jak na standardy szczuroludzi.

Pracownia Spaczopiska Tiskoula

Tiskoul, sławny pośród inżynierów klany Skryre, czy też raczej zazdrośnie znienawidzony, cieszy się wieloma łaskami władców Pod-Imperium- straszliwej Rady Trzynastu. Dawani mu niewolnicy i spaczeń pozwalają spełniać mu zachcianki jego chorej wyobraźni, a twory, którymi się znudzi, są wystawiane na sprzedaż za odpowiednią cenę.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki