FANDOM

Naggaroth2
Naggarth1
Naggaroth

Naggaroth jest siedzibą Mrocznych Elfów - Druchii, leży na zachód od Ulthuanu w Nowym Świecie. Od północy graniczy z Pustkowiami Chaosu od których oddzielone są górami zwanymi "Czarnym Grzbietem". Pomimo naturalnej przeszkody w postaci pasma górskiegu granica z ziemiami chaosu usiana jest wieloma wieżami strażniczymi pilnującymi dzień i noc przed nadciągającymi wrogami. Od południa Naggaroth łączy się z Lustrią.

Główne miasta Mrocznych Elfów w Naggaroth to :

Naggarond - Wieża Zimna.

Jest to najbardziej złe i zepsute ze wszystkich miast Druchii i jednocześnie najpotężniejsze ze wszystkich miast Naggaroth oraz stolica Malekitha o wysokich na sto stóp, zbudowanych z czarnego kamienia murach. Do miasta prowadzą cztery potężne wrota umożliwiające dostęp do metropolii, a ponad fortyfikacjami wznosi się setka dwukrotnie wyższych od murów wież obronnych, z których powiewają proporce Wiedźmiego Króla. Wokół murów i na blankach są wbite na dzidy głowy ofiar poświęconych bogowi krwii Khainowi, oraz skóry tych, którzy ucieczką ratowali się w bitwie. W obrębie murów miasto jest coraz wyższe, a jego centrum stanowi samotna wieża, w której przebywa władca. Stolica Malekitha jest otoczona kłębami dymu pochodzącymi z kapliczek Khorna - boga mordu. Krwawe i bestialskie tortury, męki i śmierć są w tych miejscach zadawane za dnia i w nocy - bez chwili przerwy.

Ghrond - Północna Wieża.

Map Naggaroth 3
Z wyglądu miasto to przypomina Naggarond ale jest o wiele mniejsze, jest najbardziej wysuniętym na północ miastem należącym do państwa Mrocznych Elfów, którym włada Melekith. Miasto w większości jest zamieszkałe przez Mroczne Elfki - Czarownice, które obserwują poczynania Chaosu, zajmują się wróżeniem i na podstawie ich przepowiedni Wiedźmi Król podejmuje swoje decyzje.

Karond Kar - Wieża Rozpaczy.

Naggaroth-0
To właśnie do tego miasta zsyłane są tysiące niewolników zdobywanych przez Mroczne Elfy głównie na swoich Mrocznych Arkach z całego znanego świata zarówno ludzie jak i elfy oraz każda inna istota zdolna do bycia ich niewolnikami. Dopóki niewolnicy żyją służą Melekithowi a kiedy mają umrzeć są poświęcani bogowi krwi Khornowi, mówi się iż miasto nawiedzają duchy zmarłych, pełne krzyków i cierpienia miasto jest jednak kochane przez Mroczne Elfy.

Hag Graef - Czarna Grań,

Najbardziej przerażające miasto dla wrogów Druchii, otoczone dookoła hórami i czarnego kamienia, z tego miasta nikt jeszcze nie uciekł. Wokół miasta znajduje się podziemne tunele prowadzące do kopalń gdzie pracują i umierają z wycieńczenia co dziennie dziesiątki a może setki niewolników. Do miasta nie dociera nigdy słońce co dodatkowo pozbawia pojmanych jakiejkolwiek nadzieji na ratunek.

Har Ganeth - Miasto Egzekutorów.

Na Ulthuanie nikt nawet nie odważy się wymówić nazwy tego miasta - wszyscy Elfowie Wysokiego Rodu mówią zazwyczaj: "Przeklęte miejsce". Dawno temu toczyła się tutaj wielka bitwa pomiędzy skłóconymi elfami. Największa armia Asur, jaka kiedykolwiek weszła na ziemie Naggaroth próbowała zdobyć miasto. Bitwa trwała wiele dni, ale w końcu najeźdźcy stracili siły i ducha walki i zaczęli uciekać. Złapano większość z uciekinierów wyczerpanie nie pozwalało im ani uciec ani się bronić, a brak tak dobrej orientacji w terenie jak siły Melekitha dopełnił tragedii sił Uluthuanu. Na ołtarzach Khorna mordowano jeńców dziesiątkami, później setkami, a nagie i pijane Druchii tańczyły i pogrążały się w dzikich orgiach, miasto stało się krwawą rzeźnią dosłownie i jednym wielkim ołtarzem dla Khorna ( boga krwii) i Slanesha (boga mrocznych rozkoszy). Dlatego też żaden porządny elf nie powie dziś o tym miejscu inaczej jak "Przeklęte miejsce".

Clar Karond - Wieża Zagłady.

Kolejne miejsce budowane i rozbudowywane siłami tysięcy niewolników, są tu wielkie stocznie Wiedźmiego Króla dzień i noc budujące statki i powiększające miasto oraz prowadzące wycinkę drzew na wielką skalę. Niewolnicy wychodzący po budulec poza miasto są ze sobą spięci łańcuchami aby uniemożliwić im ucieczkę. Patrzenie na cierpienie niewolników sprawia Druchi wiele przyjemności tym większej, że ich ofiary nie giną od razu ale czeka ich o wiele gorszy los powolna i bolesna śmierć.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki