Fandom

WarrWikia

Rycerze Złotego Lwa

243strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Początki zakonu

Rycerze Złotego Lwa to członkowie świeckiego zakonu który został założony w Arabii podczas krucjat co stanowi ich niezwykłą naturę.Stworzyła go grupa rycerzy, którzy zdruzgotani po upokarzającej porażce poniesionej przez armię w której walczyli ,uciekli do zaściankowej Arabskiej wioski pośrodku niczego gdzie zaczęła się ich historia. Zanim wyruszyli w wyprawę ślubowali że albo wrócą z niej zwycięsko albo wcale, młody rycerz Erich von Strommer wziął na swoje barki przywództwo nad rozbitymi rycerzami. Wycofawszy się na zajęte przez Imperium tereny Arabii ludzie Ericha poczęli budować twierdzę zakonu która miała stać się ich domem oraz bazą wypadową na zamki i miasta wroga.

Knights Lion .png

Próba Wielkiego Mistrza zakonu

Kiedy twierdza Rycerzy Złotego Lwa była już gotowa potrzebne było zadanie które pozwoliło by członkom zakonu udowodnić swą odwagę i wierność Imperatorowi. Zadanie znalazło się niedługo później a podjął się go Erich von Strommer który poprzysiągł że zabije wielkiego grasującego w okolicy lwa i przyniesie jego łeb pod mury twierdzy. Jak postanowił tak i zrobił,dzielny rycerz w lśniącej zbroi ruszył na spotkanie bestii. Dni mijały i powoli rycerze przestali pokładać wiarę że Erich podoła temu niemal niewykonalnemu zadaniu, ten jednak w końcu się pojawił niosąc pod pachą łeb lwa. Uradowani rycerze już oficjalnie wybrali go na swojego przywódcę a niedługo później sam zakon został zatwierdzony przez Imperatora któremu po dziś dzień wiernie służy i wygrywa w jego imię wiele bitew zarówno w Arabii jak w w Starym Świecie.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki