Fandom

WarrWikia

Sartosa

238stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze2 Udostępnij
Map-Pirate-Isle-of-Sartosa-1-Color.jpg
Sartosa.jpg
Sartosa bw.jpg

Pirackie miasto-państwo, położone na wyspie na Morzu Tileańskim. Władzę sprawuje w nim Król Piratów, wybierany corocznie przez kapitanów przebywających wówczas w porcie statków. Otoczone jest solidnymi murami i chronione od ataków ze strony morza przez wielkie machiny wojenne. Pomiędzy Sartosą a kontynentem płynie zabójczy prąd, zwany Pirackim Prądem, a który uniemożliwia lądowanie na północy wyspy. Na południu okalają ja Piaski Czaszki.

Większość ościennych władców uważa Sartosę za "wrzód na dupie" wszystkich uczciwych ludzi szczególnie kupców i marynarzy, kapitanów statków, lecz jest to też miejsce gdzie można prawie wszystko kupić i sprzedać płacąc "opłatę portową" w wysokości 5% ceny ładunku za bezpieczeństwo ze strony piratów. W stoczniach na wyspie można też spotkać pracujących tu Krasnoludów.

Obecnym królem piratów jest Natalia Le Bliss jak dotychczas jest ona sobą najdłużej sprawującą swój urząd jest niewysoką bardzo atrakcyjna kobieta o głębokich błękitnych oczach i długich bląd włosach, patrząc na nią nikt by w niej nie rozpoznał legendy mórz jednak biada temu, kto weźmie ją za słabą niewiastę bo będzie to najprawdopodobniej jego ostatnia pomyłka.

Więcej w Fandom

Losowa wiki