Fandom

WarrWikia

Skąd się biorą ci wszyscy zwierzoludzie?

243strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze6 Udostępnij

Czyli o rozmnażaniu zwierzoludzi słów kilka. O ile w przypadku orków niektórzy mają wyjaśnienie w postaci rozmnażania przez zarodniki, to jednak zwierzoczłeków przodują różne półoficjalne teorie na temat źródła tych wszystkich nękających stary świat hord.

Mutanci?

Bardzo polularna wśród ludzi zaczynających przygodę z ponurym śwaitem niebezpiecznych przygód zakłada że absolutnie wszyskie kryjące się w lasach hybrydy były kiedyś zwykłymi obywatelami Imperium. Jednak na skutek wrodzonej mutacji, kontaktu ze spaczeniem lub czystą mocą Chaosu ich ciała nabrały zwierzęcego kształtu. 

Ten prosty pogląd jednak mija się z chorą prawdą. Chodzący po lasach nie zachowują się jak ludzie lub niedawno wygnani mutanci. Brakuje u nich podstawowych odruchów człowieczeństwa oraz współczucia dla offiar które mogły być ich krewnymi. Dodatkowo sprawę komplikuje jeden fakt w postaci istnienia ,,adoptowanych" członków stada (ang.Turnskin) którzy  lądują nisko w hierarchii-więc reszta stada musi być od nich inna. Inaczej ,,Turnskiny" nie nie żyły by na obrzeżach obozowiska.

Pasterze z czasów upadku bram

Przecież zwierzoczłeki powstały na skutek upadku tych wrót na biegunach! Nawet oficjalne źródła potwierdzają tą teorię...tylko że pozostaje problem nowych kóz.

Gdyby wszyscy zwierzoludzie powstali w taki sposób, stary świat dostał by ograniczony przydział tych istot. A tak niestety nie jest. Las Drakwald kiedyś był zaliczany do prowincji Imperium jednak wskutek złagodnienia lokalnej ludności stare koszmary upomniały się o swoje miejsce. Na miejsce każdego zabitego mutanta z włochatą głową pojawiają się następni. Nieśmiertelna horda cały czas by się kurczyła.

Drakwald jak sylwester w Kolonii

Palić, gwałcić i rabować. Według tej teorii każda dwunożna owca powstała wskutek gwałtu na ludzkiej kobiecie a ofiara widząc obrzydliwość pomiotu niemal zawsze porzuca zmutowane niemowlę w lesie. O ile pierwsza część brzmi dobrze to juz porzucone rogate zawiniątko musiało by leżeć przy każdej drodze.

Teraz trochę matmy. W wisce ABChagen jest 10 ofiar. Przynajmniej jedna w skute traumy popełnia samobójstwo. Kolejne dwie nie zachodzą w ciażę. To daje 7 powodów dla których ta teoria mogła by miec sens. A teraz pozostałe dwie rodziny zamawiają cyrulika który dokonuje ,,czynu medycznego". Zostało 5. Znając realia higieniczne starego świata to śmiertelność przy połogu jest bardzo wysoka. A jeszcze nie nie doszliśmy do Łowców Czarownic i ich metod planowania rodziny....z całego rajdu zostają góra dwie paskudne niespodzanki. 

Wyjątkowo duże zbrojne stada liczą po kilka tysięcy sztuk. Mnożymy te 4 000 przez 6 (gorzej niż w powyższym eksperymencie myślowym). To daje 24 000 chorych zdarzeń. Według niektórych w Middenheim żyje 13 000-30 000 osób. Na szczęście chyba nie wszyscy mieszkańcy królestwa Sigmara mają zespół stresu pourazowego...

Więcej z Fandomu

Losowa wiki