Fandom

WarrWikia

Squig

237stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarz1 Udostępnij
-Warhammer-Online-Age-of-Reckoning-PC- .jpg

Squigi to małe, agresywne, generalnie dwunożne stwory które przypominają mięsiste piłki z nogami i bardzo długimi zębami. Istnieje mnóstwo różnych ras i odmian squigów, ale wszystkie posiadają wspólne cechy. Wszystkożerne w ekstremalnych warunkach, żyją w dziczy, gdzie odżywiają się wszystkim co jest na tyle pechowe, aby przekroczyć ich ścieżki. Chociaż Squigi nie są z technicznego punktu widzenia zielonoskórymi rosną z grzybów w podobny sposób.

Opis

,,Squigi to po części zwierzęta, po części grzyby, ale to głównie szpony i zęby."
Jest wiele, wiele różnych rodzajów Squigów. Najczęściej spotykanym wariantem ( i jednocześnie najpowszechniej uznawanym za Squiga) jest Squig Jaskiniowy. Squigi Jaskiniowe zwykle rosną od 1-3 stóp wysokości, i są często używane przez Nocne Gobliny jako wierzchowce, wojenne bestie, lub jako źródło pokarmu. Skóra Squigów jest twarda i poszukiwana jako materiał do tworzenia wykładzin. Wielkie Squigi są kolejną większą odmianą Squigów. Często, tak wysokie jak człowiek lub wielkie jak koń, są używane przez Goblińskich przywódców jako wierzchowce. Skarsnik znany Gobliński herszt, trzymał jako zwierzątko Wielkiego Squinga, którego nazwał Gobbla. Istnieje jescze wele innych typów Squingów, wliczając w to małe, owłosione południowe odmiany, które można znaleźć na terenach Orków.

Niektóre Squingi są jednak hodowane w niewoli przez Goblińskich Pastuchów. Cztery hodowlane odmiany to w kolejności: Bitewne Squingi, Rogate Squingi, Kolczaste Squingi i Gazowe Squingi. Jednak nawet oswojone Squingi nie są potulne, gdyż są one hodowane dla ich użyteczności i agresji na polu bitwy, a nie w celu trzymania ich jako zwierzątka domowe.

Więcej w Fandom

Losowa wiki