Fandom

WarrWikia

Stary świat pbf 2016 (fanon)

238stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Częściowo forumowy pbf. Art poświęcony mechanice. 

Obslugiwane profesje

Niestety, linia fabularna może się rozsypać przy każdej większej anomalii. Dlatego znaczna część profesji z WHFrp nie jest obsługiwana. 

Imperium

-Milicjant z robitego regimentu-Twój oddział został zmasarkowany. Zostałeś sam...jak palce....nawet imperialne prawo o tobie zapomniało dzięki czemu nie jesteś traktowany jak dezerter.

-Myśliwy z biedniejszej prowincji-Polować znaczy żyć. Sam dbasz o to co włożysz do swojego garnka.

-Niziołek kryminalista (halfling)-Zostałeś wrobiony w zbrodnie a następnie wygnany z krainy zgromadzenia. Bez doświadczenia bojowego masz małe szanse na przeżycie bez kogoś silniejszego....chyba że szybko nauczysz się jak przeżyć w brutalnym starym świecie.

-Wędrowiec-Bez domu, bez perspektyw na przyszłość. Wędrujesz od tawerny do tawerny w poszukiwaniu przygód.

-Mag jasnego kolegium-Wędrowny czarodziej. Tylko jeden w drużynie. Może używać następujących czarów: płaszcz ognia, kula ognia oraz płomienne ostrze. 

Kislev

-Kozak-Uzbrojony w broń dwuręczną kozak. W armii Kislevu kiepsko placili więc wybrałeś życie najemnika. W raz z rozwojem postaci możesz opanować walkę dwoma mieczami w stopniu mistrzowskim lub trudną sztukę łucznictwa.

Krasnoludy

-Zabójca Trolii-Typowy zabójca trolli.

-Najemnik-Ludzie są marni ale czasem sporo płacą. 

Więcej z Fandomu

Losowa wiki