FANDOM

Częściowo forumowy pbf. Art poświęcony mechanice. 

Obslugiwane profesje

Niestety, linia fabularna może się rozsypać przy każdej większej anomalii. Dlatego znaczna część profesji z WHFrp nie jest obsługiwana. 

Imperium

-Milicjant z robitego regimentu-Twój oddział został zmasarkowany. Zostałeś sam...jak palce....nawet imperialne prawo o tobie zapomniało dzięki czemu nie jesteś traktowany jak dezerter.

-Myśliwy z biedniejszej prowincji-Polować znaczy żyć. Sam dbasz o to co włożysz do swojego garnka.

-Niziołek kryminalista (halfling)-Zostałeś wrobiony w zbrodnie a następnie wygnany z krainy zgromadzenia. Bez doświadczenia bojowego masz małe szanse na przeżycie bez kogoś silniejszego....chyba że szybko nauczysz się jak przeżyć w brutalnym starym świecie.

-Wędrowiec-Bez domu, bez perspektyw na przyszłość. Wędrujesz od tawerny do tawerny w poszukiwaniu przygód.

-Mag jasnego kolegium-Wędrowny czarodziej. Tylko jeden w drużynie. Może używać następujących czarów: płaszcz ognia, kula ognia oraz płomienne ostrze. 

Kislev

-Kozak-Uzbrojony w broń dwuręczną kozak. W armii Kislevu kiepsko placili więc wybrałeś życie najemnika. W raz z rozwojem postaci możesz opanować walkę dwoma mieczami w stopniu mistrzowskim lub trudną sztukę łucznictwa.

Krasnoludy

-Zabójca Trolii-Typowy zabójca trolli.

-Najemnik-Ludzie są marni ale czasem sporo płacą. 

Więcej z Fandomu

Losowa wiki