Fandom

WarrWikia

Streissen

243strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
3693676682 d465802274 o.jpg

Streissen jest nietypowym miastem jak na Averland (który jest raczej mocno przywiązanym do tradycji) widać tu chęć zmian i rozwoju, mieści się tu niewielka uczelnia i akademia medyczna. Pod wpływem nowych prądów i koncepcji politycznych z Nuln, władze miejskie domagały się wielu praw, przywilejów i zwolnień z wielu obowiązków. Przez długi czas te działania przynosiły dobre efekty prowadząc do szybkiego rozwoju miasta jednak zmieniło się to w 2502 KI gdy wybuchły zamieszki biedoty miejskiej spowodowane plagą niszczącą zboża co doprowadziło do klęski głodu. Władze miejskie dysponując niewielkim miejskim garnizonem nie był w stanie zapanować nad tłumem który przejął władze. Rada miejska była zmuszona prosić o pomoc Wielką Księżnę Ludmiłę, za pomoc księżna zażądała zrezygnowania przez miasto ze statusu wolnego miasta i uzyskanych wcześniej przywilejów, rajcy nie mając wyjścia zgodzili się na te warunki. Mimo że stłumiono zamieszki i przywrócono porządek jest to bardziej oficjalne gdyż nadal podżegacze i mąciciele urządzają potajemne spotkania wśród niezadowolonej ludności która straciła wiele przywilejów miejskich ale wspomina się też o aktywności kultów Chaosu werbujących wyznawców w mieście.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki