FANDOM

Wiatery magiczne.jpg

Magia przedostaje się do świata przez tzw. Wiatry. Energia ta jak sama nazwa wskazuje wieje/porusza się ku temu co ją oddaje. Istnieje 8 wiatrów a każdy jest odmienny od pozostałych. Co ciekawe pochodzi ona od domeny chaosu lecz używanie jej nie zwiększy mocy mrocznych bogów.

Wiatry

AQSHY, Czerwony Wiatr (ang. The Bright Order - Fire): wiatr oddającym ogień we wszystkich postaciach, przyciągają go nie tylko płomienie lecz także płomienne serca, gorące uczucia takie jak: zapał, odwaga, porywczość, agresja(z tego powodu magistrowie tegoż wiatru są porywczy i przywódczy ale cierpliwości im za grosz) oraz ostre kłótnie, podniecenie i olbrzymie pasje.

HYSH, Biały Wiatr (ang. The Light Order - Light): utożsamia on: światło, godność, honor ogółem dobro. Jego potęga nie polega wyłącznie na rozbłyskach ale również na możliwości odsyłania demonów oraz leczeniu. Jego magia polega na: mądrości, prawdzie, skupieniu oraz wielkiej determinacji. Przed zostaniem jego czarodziejem ochotnicy zazwyczaj zostają wędrownymi filozofami aby „wyczuć” jego strukturę. Ze wszystkich wiatrów jest on najmniej wyczuwalny, przenika wszystko przez co jest trudny w opanowaniu. Przyciągają go nie tylko źródła światła jak i prawe serca i co ciekawe piękny śpiew.
Pokazówka wiaterów.jpg
SHYISH, Fioletowy Wiatr (ang. The Amethyst Order - Death)

ULGU, Szary Wiatr (ang. The Grey Order - Shadow):

GHYRAN, Zielony Wiatr (ang. The Jade Order - Life):

GHUR, Brązowy Wiatr (ang. The Amber Order - Beasts):

CHAMON, Żółty Wiatr (ang. The Gold Order - Metal):

AZYR, Niebieski Wiatr (ang. The Celestial Order - Heavens):

Więcej z Fandomu

Losowa wiki