Fandom

WarrWikia

Wybrańcy Chaosu

239stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze3 Udostępnij

Wybrańcy Chaosu (ang. Chaos Chosens) to wyjątkowo doświadczeni Wojownicy Chaosu, którzy noszą na sobie piętna i nagrody Mrocznych Bogów.

ChaosChosen.jpg

Pochodzenie

Są pośród Wojowników Chaosu tacy, którzy cieszą się większą od innych łaską Mrocznych Bogów. Nazywani Wybrańcami, posiadają nadnaturalne zdolności, które pomagają im w ich bezustannej wojnie z porządkiem i rozsądkiem i budzą strach w Starym Świecie i poza nim. O Wybrańcach krążą rozmaite legendy i plotki: o tym, że ten, kto przyłącza się do nich, nie zazna nigdy goryczy porażki, że każdy z nich zabił Czempiona boga-rywala w pojedynku, że ich skóra jest twarda jak skała, a ich umysły płoną surową mocą. Jedna rzecz jest pewna– każdy z nich ucieszył w jakiś sposób swego boga i został adekwatnie nagrodzony.

Wybrańcy otrzymują od swych patronów dary za krew przelaną ku ich chwale. Dary te są różne i nieprzewidywalne, tak jak każdy inny aspekt Chaosu, lecz najczęściej pomagają Wybrańcowi w jego misji niszczenia cywilizowanych królestw świata. W odróżnieniu od mających mniej szczęścia wyznawców Chaosu, którzy stają się na wpół szalonymi Pomiotami, Wybrańcy są istotami o niezachwianej determinacji i żelaznej samokontroli. Na północy mawia się, że Wybraniec ma tylko jedną słabość– okrucieństwo względem wszystkich form życia.

Opis

Na pierwszy rzut oka Wybrańca łatwo pomylić ze zwykłym Wojownikiem Chaosu. Uważny obserwator zauważy jednak, że Wybraniec jest wyższy i mocniej zbudowany od swych towarzyszy. Jego pancerz jest bardziej zdobny, a rogi na jego hełmie okazalsze. Na metalu dostrzec można symbole jego patrona, wypolerowane skórą zdartą z ostatniej ofiary Wybrańca, a jego tarcza może być przyozdobiona wizerunkiem śmiejącego się lubieżnie demona.

Podobnie jak inni Wojownicy Chaosu, również Wybraniec może nosić jawne znaki łaski swego boga, w końcu nawet najbardziej ekstremalna mutacja może posłużyć jako narzędzie potrzebne do prowadzenia wojny. Nawet, jeśli Wybraniec nie ma takich stygmatów, znać po otaczającej go mrocznej aurze, że jest faworytem Mrocznych Bogów.

Charakter

Wybraniec może władać dwuręcznym ostrzem, które posmakowało krwi wielu książąt i dowódców, których ten jak świat długi i szeroki, bowiem Wybraniec wędruje tam, gdzie chce i zabija każdego, kto wejdzie mu w drogę.

Wybrańcy są prawdziwą szlachtą Chaosu. Świecą przykładem i walczą nie jako dowódcy, lecz jako elitarni żołnierze i czempioni. W ten sposób pragną zdobyć jeszcze więcej łask swoich panów i dołączyć do grona prawdziwych błogosławionych. Maszerują niezachwianie pod ostrzałem strzał, muszkietów i artyleryjskich salw i nie przerywają marszu, stale zbliżając się do swej ofiary. Sama perspektywa starcia się ze zbliżającą się jednostką Wybrańców wystarcza, by linia wroga ugięła się, a nawet załamała na widok wzniesionych w górę ostrzy gotowych do rozpoczęcia metodycznej rzezi.

Źródła

Księga Armii: Wojownicy Chaosu- str. 47

Więcej z Fandomu

Losowa wiki