FANDOM

Po latach rozbicia Elfy wysokiego Urodzenia wybrały nowego Króla Feniksa Którym został Finbur nie długo potem odzyskano Kroną zkradzonom pszez krasnoluda Gorteka . Elfy Wysokiego Urodzienia wykradły wodą ze studni Ksęrzyca osiedlły się w Kraine Silverpine Forest gdzie Król Finbur skontkakotwał się naaru które poproził by odkaziły jego ziemie z magi hellu i podzielły się zjego ludem mocą te zgodził nastepne Król Finbur stworzł studnią śwatła rozpocząto budową stolicy Imeprum którom nazwano Hinbordern i wielu mast.Wydawało się że wszystko idze w dobrym kierunuku ale wkródce poblirzu zaczeło się pojwać kultyśći co nie pozstało bez reakci poztanowno stworzyć magicznoną barą która mała by niszczyć kutystów. Po zrgromadzniu armi Król Finbur wraz sojusznikami wyruszył odbić Quzel Thalas z rąk krwawych Elfów . Admiarł Elrond podzielił flotą jedna cześć miał pszećiąć szlaki zapotszenowe dróga cześć miała odzszczeliwać miasta Hordy . Gdy odzały pszymierza do tarły do Eversong Woods rozpoczeła się wielka bitwa pod  Silvermoon City rozpoczeła się siły pszyerza kontra siły Krawych Elfów siły krwawych po dwóch dniach siły Krwawych Elfów skapitlowały potem więnkszość żołnierzy i dowódców krwawych Elfów pszyłończyła się do armi Wysokich Elfów.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki