Fandom

WarrWikia

Zabójcy

238stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze13 Udostępnij

Ogólne

Zabójcy Krasnoludów są osobnikami którzy dobrowolnie skazują się na śmierć przez poszukiwanie jej stawając naprzeciw wrogów Królestw. Powodem dla których wkraczają na tą ścieżkę jest utrata honoru, wtedy jedynym rozwiązaniem pozostaje śmierć w walce, brodacz decydujący się na taki los udaje się do świątyni Grimnira po czym goli głowę pozostawiając jedynie irokeza którego 

Zabójca walczący z orkiem.jpeg

barwi na pomarańczowo. Następnie jego ciało zostaje pokryte tatuażami. Zabójcy dzielą się na cztery typy, w zależności od tego jak takowy jest zdolny i jak długo przeżyje. Zabójcą zostaję się, aż do śmierci, która z racji, że nie noszą zbroji, a walczą wyłącznie wręcz następuje szybciej niż później. Co jakiś czas Krasnoludcy Zabójcy zbierają się w oddział i wyruszają na pustkowia Chaosu szukając śmierci walcząc z wrogiem numer jeden Starego Świata.

Podział Zabójców

Zabójcy Trolli

Image-0.jpg

Pierwszy stopień,a zarazem dla większości Zabójców ostatni. Jak sama nazwa wskazuje głównym poszukiwanym przez nich przeciwnikiem są potężne trolle, nie wielu zabójców wychodzi ze starcia z nimi cało. Jednak Ci którym uda się przeżyć i wyżynanie potworów idzie dobrze stają się zabójcami gigantów.

Zabójcy Gigantów

Zabojcywalczaztrollami.jpg
Gdy Zabójca okaże się niezwykle potężnym i zdolnym wojownikiem dla którego wielkie trole nie stanowią już wystarczającego zagrożenia. Wtedy nasz mały przyjaciel zaczyna szukać czegoś większego... mianowicie gigantów. Tutaj już nie większość, a wszyscy poza niezwykle nielicznymi wyjątkowymi jednostkami dokonuje żywota. Jednak Ci którzy przeżyją stają się żywą legendą, a na kogo może polować legendarny wojownik jak nie na legendarne bestie pokroju smoków ?

Zabójcy Smoków

Chodzące legendy, kwintesencja zabójcy, krasnoludzkie maszynki do mielenia mięsa. Każdy z nich zabił tysiące jak nie lepiej wrogów naszych kochanych brodaczy. Jednak czując, że nic co chodzi po ziemi nie pomoże im osiągnąć upragnionej śmierci  stawiają sobie za cel bestie większe niż inne... Smoki ! Już sama dysproporcja sił pokazuje jak ogromnie wprawnymi i niezłomnymi wojownikami są Zabójcy tych legendarnych bestii, jednak tak samo jak nieliczni myśliwi tak i zwierzyny pozostało bardzo mało w Starym Świecie. Jeśli już Zabójcy Smoków byli legendarni tak Ci którzy przeżyją wkraczają na ścieżkę niemalże legendarnych Zabójców Demonów.  

Zabójcy Demonów

Najlepsi z najlepszych, herosi którzy nie mogąc znaleźć honorowej śmierci w Starym Świecie organizują
Zabojcademonow.jpg
grupy Zabójców(również z innych stopni) wyruszające w swą ostatnią misje wgłąb Pustkowii Chaosu. Nie straszne są im żadne wyzwania i na każde reagują bez cienia strachu z bitewnym okrzykiem na ustach choćby mieli stanąć naprzeciw samemu bogowi Chaosu. Co raczej nikogo nie dziwi, żaden z nich nie wraca z tej wyprawy, jednak to dzięki nim najazdy chaosu są zdecydowanie rzadsze, gdyż grupa takowych zabójców zanim dokona żywota potrafi walczyć długi okres przetrzebiając siły nieczyste, aż w końcu znajdują swoją upragnioną i chwalebną śmierć. Chwała Bohaterom !

Znane bitwy z udziałem Zabójców.

Czarna Krucjata

Jedną z najbardziej znanych bitew w których brali udział zabójcy była legendarna bitwa o pradawne Nuln przeciw czarnej krucjacie. Ich przybycie na latających fortecach stworzonych przez zabójcę- inżyniera przesądziło o wyniku bitwy. Podczas gdy grad pocisków armatnich z nieba rozgramiał siły nieczyste, zabójcy po brawurowym zrzucie zaczęli wymordowywać wyznawców chaosu bezlitosną walką wręcz. Stali się oni dla mieszkańców imperium bohaterami.

Konflikt z Mrocznymi Elfami

Wewnętrzny atak na jedno z miast Mrocznych Elfów, zniszczone i zaatakowane przez Gotrekka i Feliksa, oraz popleczników którzy wcześniej byli niewolnikami. Część krasnoludów została zabójcami i bohatersko kupiło czas bohaterom na pokonanie przeciwnika.

Utracone Miasto

Zabicie Krwiopijcy w upadłej fortecy krasnoludów daleko na ziemiach Chaosu przez Gotreka i Feliksa. Właśnie to ten drugi zadał kończący cios używając świętego krasnoludzkiego młota który spalił mu dłonie.

Znani Zabójcy

- Gotrek Gurnisson

- Snorri Gryzonos

Więcej z Fandomu

Losowa wiki